Σελίδες

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΝΟΣ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011

Οι απορίες μου…

του δημοσιογράφου
Γιώργου Ν. Τσιούνη

Έχω μερικές απορίες, στις οποίες κάποιοι αρμόδιοι για την κάθε μία πρέπει να δώσουν σε μένα, αλλά και σε όλους τους έλληνες πολίτες, πειστικές απαντήσεις.

Απορία 1η

Οι μισθοί και οι εν γένει αποδοχές των εργαζομένων περικόπηκαν αγρίως.

Οι απεργοί και κυρίως εκείνοι των αστικών συγκοινωνιών και των σιδηροδρόμων που τις μισές ημέρες της εβδομάδας εγκαταλείπουν τις δουλειές τους ή κάνουν στάσεις εργασίας, πως αντέχουν οικονομικώς δηλαδή πως τα βγάζουν πέρα, όταν χάνουν επιπλέον μεροκάματα και ....
ασφαλώς, την ημέρα της πληρωμής φεύγουν από τα ταμεία με άδεια πορτοφόλια; Με άδειες τσέπες;

Πως συντηρούνται οι ίδιοι και οι οικογένειές τους; Κάποιοι θα πρέπει να λύσουν την απορία μου αυτή.

Να μου εξηγήσουν οι ίδιοι οι απεργοί, αυτοί που κατεβαίνουν σε αδιέξοδες απεργίες, εναντίον τους στην πραγματικότητα ή ίσως οι λεβέντες οι συνδικαλιστές που τους χειραγωγούν για να εξυπηρετήσουν συμφέροντα πολιτικά ή άλλα ανομολόγητα.

Και κάτι άλλο. Δεν έχουν αντιληφθεί ότι σε τελευταία ανάλυση από τις απεργίες ωφελούνται το κράτος και οι εργοδότες τους;

Πρόκειται καθαρά για απεργίες κατά του εαυτού τους, εις βάρος τους και κατά του κοινού που ταλαιπωρείται και στρέφεται καθαρά εναντίον τους!

Απορία 2η

Σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καταλαμβάνονται κατά εκατοντάδες από τους μαθητές τους και, όταν λήγουν οι καταλήψεις, οι γυμνασιάρχες, οι λυκειάρχες και οι καθηγητές, αντικρίζουν την πλήρη και απόλυτη καταστροφή.

Θρανία, τραπέζια σπασμένα κομμάτια, υπολογιστές με βγαλμένα τα «άντερα» χύμα και οι περισσότεροι κλεμμένοι, γραφεία καθηγητών, έγγραφα, βιβλία καμμένα, πόρτες και παράθυρα ξεχαρβαλωμένα και ξεκολλημένα μαζί με τα πλαίσια τους, τοίχους μισογκρεμισμένους και άλλα πολλά και απερίγραπτα.

Πλήρης καταστροφή.

Ζημιές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, εκατομμυρίων ευρώ!

Βανδαλισμοί και λεηλασίες ακόμη και στην ιστορική Ευαγγελική Σχολή στη Νέα Σμύρνη.

Ποιοι κάνουν αυτούς τους βανδαλισμούς, αυτές τις καταστροφές;

Ποιοι είναι οι ένοχοι και που αποσκοπούν;

Οι μαθητές «καταληψίες» (είναι οι ίδιοι πάντοτε καμιά πενηνταριά που γυρίζουν από σχολείο σε σχολείο που κάνουν ή υποκινούν «καταληψίες».

Μέσα σε κάποιο υπό κατάληψη σχολείο στη Δάφνη, συνελήφθη και ο ένας από τους ληστές με τα «καλάσνικωφ»!

Μπράβο στους… αγωνιζόμενους καταληψίες μαθητές!

Το ίδιο άλλωστε γίνεται και στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα από σκοταδιστές φοιτητές και εξωφοιτητικά όργανα γνωστών πολιτικών και μη κέντρων, με αποτέλεσμα να χάνουν οι καλοί φοιτητές, οι πάρα πολλοί καλοί φοιτητές τα εξάμηνα τους, πολύτιμο δηλαδή χρόνο των σπουδών τους και της μελλοντικής επιστημονικής και επαγγελματικής δραστηριότητας τους. Και βέβαια, μετά τις καταλήψεις, εκτός από τις κλοπές, επικρατεί το «μπάχαλο».

Η υπουργός Παιδείας κ. Ά:ννα Διαμαντοπούλου προ ημερών κατάγγειλε στη Βουλή την όλη κατάσταση των «καταλήψεων» και τις συνέπειές τους, τόσον όσον αφορά χαμένο χρόνο μαθημάτων όσον και τις πολύ σοβαρές ζημιές, κλοπές και λεηλασίες που γίνονται στα εκπαιδευτικά ιδρύματα, στα σχολεία και στον απόλυτα αναγκαίο για την διδασκαλία, πανάκριβο εξοπλισμό τους.

Ζημιές και καταστροφές που πληρώνουν για την αποκατάστασή τους οι συνεπείς φορολογούμενοι πολίτες, με θυσίες και μάλιστα σε μια πολύ δύσκολη οικονομικά εποχή, όπως αυτή που διανύουμε.

Η υπουργός μάλιστα αναφέρθηκε στο ΠΑΜΕ και πρόσθεσε, ότι δεν έχει ακούσει ούτε μια φωνή καταδικαστική γι’ αυτή την κατάσταση από τα δύο κόμματα της αριστεράς, το ΚΚΕ και το ΣΥΡΙΖΑ.

Και ιδού η απάντηση από βουλευτή του ΚΚΕ και κορυφαίο στέλεχος του κόμματος, τον κ. Παφίλη :

«Εμείς πάντοτε θα υποστηρίζουμε και θα ενισχύουμε τους αγώνες των μαθητών και φοιτητών»!!

Ποιους αγώνες κ. Παφίλη;

Τους αγώνες των βανδάλων, των κλεφτών, των λεηλατών, των καταστροφέων της περιουσίας του ελληνικού λαού; Μήπως τους αγώνες των σκοταδιστών που θέλουν τη νεολαία αγράμματη για να μπορούν να της περνούν τις δικές τους ανατρεπτικές και αντεθνικές απόψεις και θεωρίες;

Για να μπορούν να την καθοδηγούν και να την σπρώχνουν προς την καταστροφή;

Ποιους αγώνες;

Αλλά έχω ακόμη μια ερώτηση για το ΚΚΕ, το ΠΑΜΕ και τον κ. Παφίλη.

Ερωτώ, γιατί το ΚΚΕ, το «κόμμα του λαού» και το ΠΑΜΕ που… αγωνίζεται για τους εργαζόμενους, τον λαό που χειμάζεται τώρα, δεν αναλαμβάνουν πρωτοβουλία για την αποτροπή της απώλειας διδακτικού χρόνου και επίσης την αποτροπή των βανδαλισμών, που η αποκατάστασή τους απαιτεί τεράστια ποσά τα οποία ο ελληνικός λαός καλύπτει και ξανακαλύπτει κάθε τόσο με θυσίες, με τον ιδρώτα, με το αίμα του;

Τι κάνουν για όλα αυτά οι φίλοι και προστάτες του λαού;

Ότι έκαναν δεκαετίες στις χώρες που ήλεγχαν!

Αλλά τι να περιμένει κανείς από την παράταξη που τρώει τα παιδιά της και την πατρίδα της;

Τι να περιμένει από την παράταξη που χαρακτήρισε προδότες, ηγετικά στελέχη της, ακόμη και την ώρα που τα πήγαιναν για εκτέλεση, για να τα αποκαταστήσει ύστερα από 60 χρόνια;

Τι να περιμένει;

Ο κ. Παφίλης που έδωσε προχθές την άστοχη και αβάσιμη και ασυνάρτητη απάντηση στην κ. Διαμαντοπούλου, περί… υποστήριξης και ενίσχυσης των αγώνων των ελάχιστων μαθητών που κλείνουν τα σχολεία για να γυρίζουν στους δρόμους αλητεία και φροντίζουν για να γίνεται «λίμπα» ο πανάκριβος εξοπλισμός της εκπαίδευσης, πρέπει να σκεφθεί καλύτερα το θέμα και να αναθεωρήσει τις απόψεις του πριν είναι αργά κυρίως γι’ αυτόν.

Το γράφω αυτό γιατί θα μου προκαλούσε λύπη αν είχε κι αυτός την μοίρα κάποιων άλλων μεγάλων ηγετών του κόμματός του. Όσον αφορά, τέλος την άποψη του πως οι γυμνασιάρχες και λυκειάρχες που σπάζουν τα λουκέτα των υπό κατάληψη σχολείων, είναι παράνομοι και καταδικαστέοι, μόνον σαν παρανοϊκή θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί.

Απορία 3η

Πως είναι δυνατόν προσωπικότητες σαν τον πρωθυπουργό μας, τον Γιώργο Παπανδρέου, να σχηματίζουν κυβέρνηση με υπουργούς την «σακιδιούχο» κ. Μπιρμπίλη, η οποία είναι πρώτης τάξεως κυρία, άψογη καθ’ όλα, αλλά ακατάλληλη για υπουργός πέρα για πέρα.

Δεν έκανε απολύτως τίποτα. ΜΗΔΕΝ!

Τον κ. Ραγκούση, τον λεγόμενο και οδοστρωτήρα, ο οποίος απ’ όπου περνάει αφήνει πίσω του «ερείπια», όπως με τον «Καλλικράτη» που διέλυσε κυριολεκτικά τον ιστό της τοπικής αυτοδιοίκησης και δημιούργησε σε πόλεις και χωριά χάλι απερίγραπτο;

Δεν βλέπει και δεν ακούει τίποτα ο πρωθυπουργός;

Το ίδιο ερώτημα θέτω και στα υπόλοιπα κορυφαία στελέχη της κυβέρνησης, στους κ. Βενιζέλο, Πάγκαλο και άλλους.

Πως ανέχονται υπουργούς και υφυπουργούς και κάθε… καρυδιάς καρύδι, να αλληλοδιαψεύδονται, να αερολογούν, να αλληλοκατηγορούνται και να αντιφάσκουν, δημιουργώντας κυβερνητική εικόνα «αλαλούμ», διάλυσης;

Πως;

Έχω και άλλες πολλές απορίες που φθάνουν ακόμη και μέχρι το ποδόσφαιρο, που ο χώρος δεν μου επιτρέπει τώρα να εκθέσω και επιφυλάσσομαι για το εγγύς μέλλον.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΟΥΝΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ
(παλαίμαχος)