Σφίγγει ο σιδερένιος χαλκάς του "Μεγάλου αδελφού"
Μέχρι το 2015 ΟΛΑ τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με ειδικό σύστημα δορυφορικού εντοπισμού (ηλεκτρονικό χαφιέ)
Άλλο ένα "εφαρμοστικό μέτρο" εναντίον της ελευθερίας του ανθρώπου το οποίο όπως και τα άλλα "εργαλεία" της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ θα εξαφανίσουν τελικά ακόμα και το αυτεξούσιο του καθε ενός μας , μετατρέποντας τα αποεθνικοποιημένα και αποχριστιανοποιημένα ευρωπαϊκά κράτη σε στρατόπεδα υψίστης ασφαλείας "ανοικτού τύπου".
Και σε αυτή την περίπτωση το πρόσχημα είναι "φιλανθρωπία".
Μια φιλανθρωπία όμως που όλως τυχαίως εκπορεύται απο τα ίδια κέντρα που κατέστρεψαν και καταστρέφουν οικονομικά και κοινωνικά ολόκληρα κράτη.Μια "φιλανθρωπία" που ενώ απο την μία στερεί σε αρρώστους τα φάρμακα και σε καρδιοπαθή παιδάκια φτωχών την πρόσβαση σε δημόσια παιδοκαδιοχειρουργικά κέντρα, δείχνει να "νοιάζεται" για το πόσο γρήγορα θα φτάσει το ασθενοφόρο στον τόπο ενός τροχαίου δυστυχήματος.
Να λοιπόν ένα χυδαίο και θρασύ παράδειγμα της υποκρισίας της ανερχόμενης ηλεκτρονικής δικτατορίας .Εκείνης που ονόμασαν για επικοινωνιακούς λόγους "ηλεκτρονική διακυβέρνηση" και που για χάρη της οποίας παρακολουθούν και καταγράφουν κάθε μας κίνηση κάθε μας ενέργεια και πρωτοβουλία.Μίας "διακυβέρνησης" που για να λειτουργήσει στο maximum των οργουελικών δυνατοτήτων της θα πρέπει να "τσιπάρει" τα πάντα και τους πάντες.
Να γιατί βιάζονται να πάρουμε νέες ταυτότητες , να γιατί σήμερα ο Ραϊχενμπαχ "λύσσαξε" να εφαρμοστεί στο έπακρο η ηλεκτρονική διασύνδεση του εθνικού μητρώου ασφάλισης με κάθε βάση δεδομένων που σχετιζεται με το σύστημα ασφάλισης και υγείας κλπ κλπ.
Το αστείο με τον ηλεκτρονικό χαφιέ (e-call το λένε) στα αυτοκίνητα, είναι ότι ένω θεωρητικά θα σου εξασφαλίζει την ...γρήγορη μεταφορά σου σε κάποιο νοσοκομείο σε περίπτωση που π.χ τρακάρεις άσχημα και δεν μπορείς να ειδοποιήσεις για βοήθεια,δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι το νοσοκομείο που θα σε δεχτεί θα έχει γιατρούς , γάζες, φάρμακα , αίμα , κλπ.
Την είδηση θα την σχολιάσουμε ευρύτερα σε επόμενη ανάρτησή μας που θα αφορά και την ύπουλη και πονηρή μεθόδευση αντικατάστασης των ταυτοτήτων μας με νέες απο τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Την άμεση ενεργοποίηση του eCall στα αυτοκίνητα ζητούν οι ευρωβουλευτές
Μέχρι το 2015 όλα τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να εφοδιαστούν με το σύστημα eCall, με το οποίο οι ομάδες διάσωσης θα μπορούν να ειδοποιούνται αυτόματα σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, υποστηρίζουν οι ευρωβουλευτές με ψήφισμα που υιοθέτησαν την Τρίτη.
Το σύστημα αυτό θα επιταχύνει την άφιξη των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, σώζοντας έτσι πολλές ζωές και μειώνοντας τους τραυματισμούς.
«Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει υποστηρίξει την υποχρεωτική εφαρμογή ενός δημόσιου πανευρωπαϊκού συστήματος κλήσης έκτακτης ανάγκης βασισμένου...
στο 112, που θα λειτουργεί χωρίς χρέωση, προς όφελος κάθε οδηγού στην Ευρώπη. Εφόσον η εθελοντική εφαρμογή του έχει αποτύχει, καλούμε την Επιτροπή να προτείνει, το συντομότερο δυνατόν, νομοθετικά μέτρα που θα εξασφαλίζουν την υποχρεωτική εγκατάσταση ενός δημόσιου συστήματος eCall βασιζόμενο στο 112 μέχρι το 2015 σε όλα τα νέου τύπου αυτοκίνητα και σε όλα τα κράτη μέλη», δήλωσαν οι εισηγητές Όλγα Σεχνάνοβα (Σοσιαλιστές, Τσεχία) και Ντιτερ-Λιμπρεχτ Κοχ (ΕΛΚ, Γερμανία) στη συζήτηση της Δευτέρας.
Το ψήφισμα, εκφράζει απογοήτευση για τις μέχρι στιγμής καθυστερήσεις στην εθελοντική εφαρμογή του eCall καθώς και για το μικρό ποσοστό των αυτοκινήτων που το διαθέτουν σήμερα (μόνο 0,4%). Επιπλέον, καλεί την Επιτροπή να υποβάλει πρόταση για την υποχρεωτική ανάπτυξη του συστήματος eCall έως το 2015, καθώς και να εξετάσει την επέκταση του στο εγγύς μέλλον και σε άλλους τύπους οχημάτων, όπως για παράδειγμα τα βαρέα φορτηγά οχήματα, τα λεωφορεία και τα πούλμαν αλλά και τα μηχανοκίνητα δίκυκλα.
Η αρχή της «χρυσής ώρας»
Το σύστημα eCall χρησιμοποιεί την κλήση έκτακτης ανάγκης 112 διασφαλίζοντας την αυτόματη ειδοποίηση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος. Έτσι επιτυγχάνεται η μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων και ο μετριασμός της σοβαρότητας των τραυματισμών αφού επιτρέπει την έγκαιρη άφιξη εξειδικευμένης και εξοπλισμένης βοήθειας μέσα στην πρώτη "χρυσή ώρα" από το ατύχημα, αναφέρει το ψήφισμα.
Το eCall θα μπορούσε να σώσει μέχρι και 2.500 ζωές ετησίως και να μειώσει τη σοβαρότητα των τραυματισμών από 10 έως 15%.
Δωρεάν εγκατάσταση του συστήματος
Οι ευρωβουλευτές θεωρούν ότι η δημόσια υπηρεσία eCall θα πρέπει να είναι υποχρεωτική και δωρεάν για όλους τους οδηγούς στην Ευρώπη, ανεξάρτητα από τη μάρκα των αυτοκινήτων τους.
Η απαραίτητη τεχνολογία είναι διαθέσιμη
Οι ευρωβουλευτές επισημαίνουν ότι η απαραίτητη τεχνολογία είναι διαθέσιμη και ότι τα κοινά πανευρωπαϊκά πρότυπα έχουν συμφωνηθεί . Ως εκ τούτου, ζητούν από την Επιτροπή να προτείνει νομοθεσία που θα υποχρεώνει τα κράτη μέλη να αναβαθμίσουν την υποδομή των υπηρεσιών τους για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης και να εκπαιδεύσουν κατάλληλα τους τηλεφωνητές, ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται τις κλήσεις eCall έως το 2015.
Προστασία προσωπικών δεδομένων
Το ψήφισμα υπογραμμίζει πως το δημόσιο σύστημα eCall δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτρέπει την ανίχνευση της διαδρομής του οχήματος και την ανάλυση των μετακινήσεων ενός προσώπου ενώ δεν έχει συμβεί ατύχημα και προσθέτει πως το eCall αποσκοπεί πρωτίστως στη βελτίωση της διαχείρισης των περιστατικών.
«Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει υποστηρίξει την υποχρεωτική εφαρμογή ενός δημόσιου πανευρωπαϊκού συστήματος κλήσης έκτακτης ανάγκης βασισμένου...
στο 112, που θα λειτουργεί χωρίς χρέωση, προς όφελος κάθε οδηγού στην Ευρώπη. Εφόσον η εθελοντική εφαρμογή του έχει αποτύχει, καλούμε την Επιτροπή να προτείνει, το συντομότερο δυνατόν, νομοθετικά μέτρα που θα εξασφαλίζουν την υποχρεωτική εγκατάσταση ενός δημόσιου συστήματος eCall βασιζόμενο στο 112 μέχρι το 2015 σε όλα τα νέου τύπου αυτοκίνητα και σε όλα τα κράτη μέλη», δήλωσαν οι εισηγητές Όλγα Σεχνάνοβα (Σοσιαλιστές, Τσεχία) και Ντιτερ-Λιμπρεχτ Κοχ (ΕΛΚ, Γερμανία) στη συζήτηση της Δευτέρας.
Το ψήφισμα, εκφράζει απογοήτευση για τις μέχρι στιγμής καθυστερήσεις στην εθελοντική εφαρμογή του eCall καθώς και για το μικρό ποσοστό των αυτοκινήτων που το διαθέτουν σήμερα (μόνο 0,4%). Επιπλέον, καλεί την Επιτροπή να υποβάλει πρόταση για την υποχρεωτική ανάπτυξη του συστήματος eCall έως το 2015, καθώς και να εξετάσει την επέκταση του στο εγγύς μέλλον και σε άλλους τύπους οχημάτων, όπως για παράδειγμα τα βαρέα φορτηγά οχήματα, τα λεωφορεία και τα πούλμαν αλλά και τα μηχανοκίνητα δίκυκλα.
Η αρχή της «χρυσής ώρας»
Το σύστημα eCall χρησιμοποιεί την κλήση έκτακτης ανάγκης 112 διασφαλίζοντας την αυτόματη ειδοποίηση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος. Έτσι επιτυγχάνεται η μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων και ο μετριασμός της σοβαρότητας των τραυματισμών αφού επιτρέπει την έγκαιρη άφιξη εξειδικευμένης και εξοπλισμένης βοήθειας μέσα στην πρώτη "χρυσή ώρα" από το ατύχημα, αναφέρει το ψήφισμα.
Το eCall θα μπορούσε να σώσει μέχρι και 2.500 ζωές ετησίως και να μειώσει τη σοβαρότητα των τραυματισμών από 10 έως 15%.
Δωρεάν εγκατάσταση του συστήματος
Οι ευρωβουλευτές θεωρούν ότι η δημόσια υπηρεσία eCall θα πρέπει να είναι υποχρεωτική και δωρεάν για όλους τους οδηγούς στην Ευρώπη, ανεξάρτητα από τη μάρκα των αυτοκινήτων τους.
Η απαραίτητη τεχνολογία είναι διαθέσιμη
Οι ευρωβουλευτές επισημαίνουν ότι η απαραίτητη τεχνολογία είναι διαθέσιμη και ότι τα κοινά πανευρωπαϊκά πρότυπα έχουν συμφωνηθεί . Ως εκ τούτου, ζητούν από την Επιτροπή να προτείνει νομοθεσία που θα υποχρεώνει τα κράτη μέλη να αναβαθμίσουν την υποδομή των υπηρεσιών τους για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης και να εκπαιδεύσουν κατάλληλα τους τηλεφωνητές, ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται τις κλήσεις eCall έως το 2015.
Προστασία προσωπικών δεδομένων
Το ψήφισμα υπογραμμίζει πως το δημόσιο σύστημα eCall δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτρέπει την ανίχνευση της διαδρομής του οχήματος και την ανάλυση των μετακινήσεων ενός προσώπου ενώ δεν έχει συμβεί ατύχημα και προσθέτει πως το eCall αποσκοπεί πρωτίστως στη βελτίωση της διαχείρισης των περιστατικών.