Σελίδες

Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023

ΕΝ ΝΕΟΥ , ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ , Ο ΑΞΙΟΣ !!! ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ !!! ΙΑΤΡΟΣ , Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΜΟΥΤΣΗΣ !!!

 



ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στα ΚΟΙΝΑ

Καθήκον; Υποχρέωση; Πάθος; Ανάγκη προβολής; Ιδιοτέλεια;
Οι συστάσεις μεταξύ μας, μετά από τόσα χρόνια της ίδιας πορείας με τους περισσότερους και χωρίς διακρίσεις, είναι περιττές.
Τα λόγια για το μεγάλο ενδιαφέρον για τον Δήμο μας, για τα πλάνα ανάπτυξης, για την ποιότητα ζωής των Δημοτών μας, δεν χρειάζονται κόπο και ιδιαίτερο πνεύμα για να τα διατυπώσει κάποιος. Άλλωστε έχουν καταντήσει τετριμμένα και κουραστικά για τους πολίτες.
Όλες οι βαθμίδες της Πολιτείας της Κοινωνίας και των θεσμών διέρχονται μεγάλη κρίση και ακολουθούν πτωτική πορεία. Αυτό που μένει πλέον είναι το τι πάθος διαθέτει ο καθένας μας, τι εμπειρία έχει εισπράξει και τι διάθεση έχει για ρήξεις και ανατροπές.
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αποτελεί και η διαδρομή του καθενός μας. Από πού ξεκινήσαμε, τι πορεία διαγράψαμε και πού έχουμε καταλήξει στην ζωή μας.
Κριτήριο αξιολόγησης επίσης είναι οι αρχές και οι ηθικές που υπηρετούμε, το κοινωνικό μας αποτύπωμα στην καθημερινή μας πράξη και η διάθεση προσφοράς.
Στα μόλις 3,5 χρόνια διοίκησης Αναστασίου, ασφαλώς και δεν έγιναν αυτά που υποσχεθήκαμε και αυτά που ο πολίτης περίμενε. Όμως μέσα από τα λίγα ή πολλά μας λάθη παλέψαμε και παλεύουμε . Προσπαθούμε για το καλύτερο. Τόσο εγώ, όσο ο Δήμαρχος και οι συνάδελφοί μου, από τα 3,5 χρόνια της παρουσίας μας στον Δήμο, στα 2 χρόνια πανδημίας ματώσαμε μαζί με εσάς.
Μάτωσε όλο το κράτος, διέλυσαν οικογένειες, υπηρεσίες δούλευαν με το 1/3 του προσωπικού και η χώρα βρισκόταν σε τέλμα, μιας και ο θάνατος στεκόταν δίπλα μας. Όμως όχι, ούτε ο Δήμαρχος, ούτε εγώ, ούτε η Δημοτική αρχή αναζητούμε άλλοθι και επιείκεια στην κρίση μας. Η υπευθυνότητά μας υπερβαίνει τα δεδομένα μιας απλής παρουσίας.
Όσο με αφορά, θεωρώ ότι ουδέποτε δίστασα να αναλάβω πλήρως τις ευθύνες. Δεν επιρρίπτω ποτέ ευθύνες στα άσχημα και είμαι έτοιμος να πληρώσω για τα λάθη μου. Δεν κρύφτηκα και ούτε θα κρυφτώ. Στέκομαι πρόσωπο με πρόσωπο απέναντι στους απλούς πολίτες ανεξαιρέτως.
Αλίμονο για όποιον υποστηρίξει πως τα μεγάλα και δυσεπίλυτα προβλήματα της πόλης και των χωριών δημιουργήθηκαν από τον Αναστασίου ή θα μπορούσαν να λυθούν μέσα σε 3,5 χρόνια.
Δεν βρήκα κανένα σοβαρό λόγο ή επιχείρημα να αποσύρω την εμπιστοσύνη μου από το πρόσωπο ενός νέου ανθρώπου, ενός πετυχημένου επιστήμονα και επαγγελματία, που μαζί με τους υπόλοιπους δείξαμε ότι αντέχουμε στα δύσκολα. Αν υπήρχε έστω και ένας λόγος θα το είχα κάνει από νωρίς. Για την εικόνα μας και τα έργα μας είμαι συνυπεύθυνος.
Δεν θα είμαι απλά υποψήφιος. Θα συνεχίσω να εργάζομαι σκληρά δίπλα στον Δήμαρχο κ. Αναστασίου και με όσους ακολουθήσουν με οδηγό το μυαλό μου και τον χαρακτήρα μου. Χρέος μου είναι να σταθώ αντάξιος της τιμής και της εμπιστοσύνης που η Κοινωνία του Δήμου μας μου έχει δώσει απλόχερα.
Αυτό που έχουμε ανάγκη είναι ένα μεγάλο κάλεσμα στο άνοιγμα, στη διεύρυνση και στον εμπλουτισμό με ανθρώπους από τον ευρύτερο ορίζοντα της Κοινωνίας, πετυχημένους μαχητές της ζωής και με διάθεση αγώνα και προσφοράς.
Οι δύσκολοι καιροί απαιτούν σεβασμό των απόψεων, πολιτικό πολιτισμό, ενότητα και συναίνεση.
Με εκτίμηση
Αναστάσιος Καμούτσης, Ιατρός Οικογενειακής Ιατρικής και Ιατρός εργασίας.
Αντιδήμαρχος Δήμου Θηβαίων – Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος