Ευθύνη, αξιοπρέπεια και τηλεοπτικά προϊόντα
Μαζί με το φθινόπωρο ξεκινά και η νέα τηλεοπτική και ραδιοφωνική χρονιά.
Αναγνωρίζουμε τη σημασία των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών και των εκπομπών τους στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία, στη διατύπωση και διαμόρφωση διαφορετικής γνώμης και στάσης και, φυσικά, στην ενίσχυση και ενδυνάμωση της δημοκρατίας.
Ωστόσο, έχει ήδη αναγγελθεί η έναρξη τηλεοπτικής εκπομπής που προβάλλει υποτιμημένο το γυναικείο φύλο, εργαλειοποιεί το γυναικείο σώμα και θεοποιεί τον άνδρα χρήζοντάς τον άτυπο «πασά» μ’ ένα χαρέμι 20 γυναικών.
Το κυνήγι της εμπορικότητας έχει και κανόνες. Και ο κατήφορος έχει ένα τέλος.
Καλούμε τα ΜΜΕ να υπηρετήσουν στο ακέραιο τους νόμους του κράτους (τη Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την Πρόληψη και Καταπολέμηση της Βίας κατά των Γυναικών και τον νόμο για την Ουσιαστική Ισότητα των Φύλων), συμμετέχοντας όπως υποχρεούνται στην υλοποίηση πολιτικών για την πρόληψη της βίας κατά των γυναικών και την ενίσχυση του σεβασμού και της αξιοπρέπειάς τους.
Έχουμε τη βεβαιότητα ότι τόσο Κυβέρνηση όσο και το ΕΣΡ διαρκώς επαγρυπνούν. Το έχουν αποδείξει πρόσφατα, άλλωστε.
Καμία εικόνα, καμία σκηνή, κανένας διάλογος, καμία σιωπή που προσβάλλει τη γυναικεία αξιοπρέπεια, εμπορευματοποιεί το γυναικείο σώμα και ευτελίζει τη γυναικεία φύση δεν μπορεί να μας αφήνει αδιάφορους/ες.
Βικεντία Συροπούλου-Μπασιάκου
Γραμματέας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων ΝΔ