Σελίδες

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΤΑ ΜΑΤΑΙΑ !!! ΕΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΜΟΝΑΧΟΣ !!!

askh

Ο δημοσιογράφος που εγκατέλειψε τα εγκόσμια και έγινε ασκητής στο Άγιο Όρος! (ΒΙΝΤΕΟ)

Ένας πρώην δημοσιογράφος, τώρα ασκητής στο «Περιβόλι της Παναγιάς» και μάλιστα στα «φρικτά» Καρούλια του Αγίου Όρους. Το ρεπορτάζ φέρνει στο φως το «Αγιορείτικο Βήμα».
Ο ερημίτης Γέροντας Σεραφείμ από τη Σερβία σπούδασε οικονομικά και στη συνέχεια εργάστηκε ως δημοσιογράφος σε τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης.
«Aυτά που πίστευα στην θρησκεία μου δεν είχαν καμία σχέση με αυτά που έπραττα ως δημοσιογράφος, δυο αντίθετοι δρόμοι, διαφορετικές αξίες», λέει χαρακτηριστικά για την απόφαση του να εγκαταλείψει την καριέρα του και να πάει στο Άγιο Όρος.
Ζει ολομόναχος σε ένα απόκρημνο σημείο στα Καρούλια, σε ένα ξύλινο σπιτάκι, έξω από το στενό σπήλαιο που χωράει μόνο έναν άνθρωπο. Τέσσερις σανίδες και μία κουρελού του αρκούν για να κοιμάται.
Πατέρας ενός 16χρονου κοριτσιού, αποφάσισε να εγκαταλείψει τα εγκόσμια και να αφοσιωθεί στο Θεό. «Εδώ προσεύχομαι για την κόρη μου και τη γυναίκα μου, δεν τους εγκατέλειψα. Νοερά είμαι μαζί τους. Ερωτεύτηκα τον Τριαδικό Θεό μας. Έτσι θα ωφεληθούμε όλοι μας καλύτερα», τονίζει, εξηγώντας την απόφαση του να αφήσει την οικογένεια του και να φορέσει το μοναχικό σχήμα.
Όσο για το πώς αισθάνεται ζώντας εκεί ολομόναχος, η απάντηση του είναι αφοπλιστική: «Δεν ζω μόνος, εδώ έχω πολλούς συντροφιά, τους χιλιάδες αγγέλους που τους βλέπεις μόνο όταν δουλεύεις για την ψυχή και όχι για το σώμα, τη σάρκα τη συντηρούμε με κάποια αγαθά που μας προσφέρει ο Πανάγαθος».
Είχε, όμως, να μας διηγηθεί και μια θαυμαστή ιστορία: «Μία μέρα δεν είχα απολύτως τίποτα να φάω και ιδού το θαυμαστό. Βλέπω ένα αετό με πολύ υψηλή ταχύτητα να έρχεται προς τη σπηλιά μου και λέω τώρα θα με πάρει μαζί του… έβαλα κακό λογισμό. Αλλά όσο πλησίαζε διέκρινα ότι κάτι κρατούσε. Ήταν ἐνα ψάρι ολόφρεσκο… Ε με αυτό έβγαλα την ημέρα μου»…