Σελίδες

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΣΙΓΟΥΡΟΣ !!! Ο ΣΩΡΡΑΣ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ !!!

SORRAS

Ο κ. Σώρρας μιλώντας σε ένα ομογενειακό ραδιόφωνο πέρασε στην αντεπίθεση. Είπε συγκεκριμένα: «Γίνεται της πουτάνας. Εγώ προσωπικά απολαμβάνω την τρομοκρατία που έχουν πάθει με αυτό το θέμα. Είναι απόλαυση το πόσο έχουν φοβηθεί. Γιατί γίνεται αυτό; Τίποτε δεν είναι τυχαίο. Ξέρουν ποιος είμαι και φυσικά όχι τα παιδιά, οι δημοσιογράφοι που βρίσκονται σε αποστολή για βιοπορισμό. Αυτοί που πρέπει ξέρουν και ποιος είμαι και τι ακριβώς κάνω. Και τι ακριβώς γίνεται τώρα. Και τι ακριβώς πάνε να προλάβουν. Προσπαθούν να μου ρίξουν λάσπη πριν υποχρεωθούν να ελέγξουν. Γιατί αν ελέγξουν η επόμενη μέρα τους θα είναι δύσκολη».
Αναφορικά με τη μήνυση που κατέθεσε σε βάρος του ο βουλευτής της Ν.Δ. Αδωνις Γεωργιάδης αναρωτήθηκε για ποιο ακριβώς λόγο τον μηνύει και προανήγγειλε και δική του μήνυση σε βάρος του. Στη συνέχεια ο κ. Σώρρας, απαντώντας σε ερώτημα γιατί δεν αγοράζει με τα χρήματά του το χρέος χωρίς όρους και προϋποθέσεις, υποστήριξε ότι έχει προσπαθήσει αλλά δεν του πουλάνε τα ομόλογα του ελληνικού χρέους. «Δεν μου πουλάνε ούτε την Αγροτική Τράπεζα, δεν μου πουλάνε τίποτε». Εγώ, είπε λίγο αργότερα, «εκπροσωπώ και κάποια συμφέροντα που δεν έχουν να κάνουν με χρήματα, αλλά με την ελευθερία. Υπάρχει μια μεγάλη απελευθερωτική αποστολή».
Στη συνέντευξή του ενέπλεξε και τον Ε. Βενιζέλο: «Για αν δείτε πόσο παλιοί είμαστε και τις διασυνδέσεις μας θα σας πω ότι ο Βενιζέλος ως υπουργός Οικονομικών όταν ήρθε στην Αμερική τον έφερε ο καθηγητής Καρυώτης που είναι φίλος του στο ίδιο τραπέζι με τον Μανώλη Λαμπράκη (πρόεδρος της οργάνωσης End National Debt που φέρεται να διαχειρίζεται τα υποτιθέμενα δισεκατομμύρια του κ. Σώρρα) και συζητήσαμε το θέμα. Του έδωσε μάλιστα και μια επιστολή που κάποια στιγμή θα δοθεί στη δημοσιότητα».

makeleio.gr