Σελίδες

Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ - ΛΙΑΓΚΑ ΕΛΕΝΗ , ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΘΗΒΑΙΩΝ !!! ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ !!!


ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Δ. ΘΗΒΑΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨ.ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ 



Φίλες και Φίλοι, 
Με μοναδικό γνώμονα την αγάπη για τον τόπο μας, αλλά και την έντονη επιθυμία μας να παραδώσουμε έναν καλύτερο Δήμο για τους πολίτες και ειδικά για τους νέους του τόπου μας, αποφάσισα να κατέβω στις προσεχείς Δημοτικές Εκλογές με τον μαθητή μου Αναστασίου Γεώργιο που ως καθηγήτρια του τον εκτιμώ ιδιαίτερα , είναι νέος και άφθαρτος , ξεχωρίζει ποιοτικά , διαθέτοντας όλα τα εχέγγυα για να οδηγήσει το Δήμο μας μπροστά. 
Γνωρίζοντας την επαγγελματική, κοινωνική και πολιτική δράση του Αναστασίου Γεώργιου ως Δικηγόρου, Αντιπεριφερειάρχη αλλά και τη σχέση του με τους δημότες, την κοινωνική του ευαισθησία, τις ικανότητές, τον δυναμισμό και την ωριμότητά του, αλλά πρωτίστως γνωρίζοντας την προσωπικότητα και το ήθος του, αποφάσισα αυτή τη μάχη των επερχόμενων αυτοδιοικητικών εκλογών να τη δώσω στο πλευρό του ως υποψήφια δημοτικός σύμβουλος.
Και επειδή πάντα είναι γλυκό και όμορφο το ταξίδι αλλά ομορφότερος ο προορισμός,ζητώ τη στήριξη όλων σας , ώστε να αποκτήσουμε ένα Δήμο σύγχρονο, που επίκεντρο θα έχει τον πολίτη και όχι τους πολιτικούς και θα τον αναδείξει παρ' όλες τις δυσκολίες που είναι δεδομένο ότι υπάρχουν.
Η συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση ξεπερνά κομματικές, ιδεολογικές και πολιτικές αγκυλώσεις και έχει ως σκοπό, δια μέσω της δική Σας στήριξης, να υπηρετήσω τα συμφέροντα των δημοτών, τα οποία και θα «υπερασπισθώ» με καθαρό και νηφάλιο λόγο, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια. Η απόφασή μου αυτή είναι αποτέλεσμα έντονου προβληματισμού καθώς και της σταθερής μου θέσης ότι το πρώτο και σημαντικό βήμα για ένα καλύτερο μέλλον είναι η συμμετοχή στα δρώμενα.
H Περιοχή της Θήβας είναι πλούσια σε ομορφιές , ιστορία , φυσικούς πόρους και σε ανθρώπινο Δυναμικό . Με εργατικότητα , αξιοκρατία και διαφάνεια μπορούμε να αξιοποιήσουμε όλες τις δυνατότητες της περιοχής μας , ακόμη και στην σημερινή κακή οικονομική κατάσταση και να δώσουμε θεαματική ανάπτυξη στην Περιοχή μας .
Έχοντας ως στόχο την ανάπτυξη της περιοχής και την ευημερία των πολιτών και με βάση την έως τώρα εμπειρία μου στα κοινά , την Διοίκηση, τα Ευρωπαικά Προγράμματα και την αποτελεσματικότητα μου . Μέχρι τώρα μου εμπιστευτήκατε την αντιπροσώπευσή μου σε επί μέρους κλάδους , την διοίκηση σε διάφορους τομείς καθώς και την διαπαιδαγώγηση των παιδιών σας , ότι πιο πολύτιμο έχετε. 
Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε όλα αυτά τα χρόνια , σας καλώ να μου δώσετε τη δυνατότητα να σας εκπροσωπήσω στο Δημοτικό Συμβούλιο της Περιοχής Θηβών.
Σας ζητώ να με εμπιστευθείτε και δεσμεύομαι να εργαστώ όπως πάντα με συνέπεια , δυναμισμό και όραμα για την πόλη μας και τους ανθρώπους της.
Στηρίζω τον Αναστασίου Γεώργιο επειδή πιστεύω ακράδαντα πως είναι η καλύτερη πρόταση για το μέλλον του Δήμου μας. Μοιράζομαι μαζί του τις ίδιες αγωνίες, για ένα Δήμο Θηβαίων, λειτουργικό για τους δημότες, για τους νέους, τους ηλικιωμένους , τους πολύτεκνους, για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες, για τις γυναίκες, φιλόξενο για τους επισκέπτες και ελκυστικό για τους επενδυτές. Γιατί αγαπάμε τον τόπο μας και νοιαζόμαστε για την ανάπτυξη και την προοπτική του. Επιθυμώντας να διευρύνω τις δραστηριότητες και την προσπάθεια μου για την βελτίωση της ποιότητας ζωής στον τόπο που ζούμε, ανακοινώνω την απόφαση μου να είμαι Υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος για το Δήμο Θηβαίων με τον συνδυασμό "ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ", του Υποψηφίου Δημάρχου Γιώργου Αναστασίου, με δέσμευσή μου να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για την αναγέννηση και την ανάπτυξη στον Δήμο Θηβαίων.
Εύχομαι Καλή Δύναμη και Καλόν Αγώνα σε όλους τους συνυποψηφίους μου.


ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ 
ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ