Σελίδες

Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΥ , ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ '' Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ '' !!!



Φίλες και φίλοι, οι εκλογές της 26ης Μαϊου είναι ένα στοίχημα για τον τόπο μας και ίσως η τελευταία μας ευκαιρία να αλλάξουμε ότι μας κρατάει πίσω και ότι μας πληγώνει, στην δύσκολη καθημερινότητα που βιώνουμε στον Δήμο μας. Η επιλογή του υποψηφίου δημάρχου
Γρηγόρη Παπαβασιλείου και του συνδυασμού "Ο Πολίτης στο Κέντρο" είναι αυτό που θα ξαναφέρει την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο στον Δήμο μας, τους συμπολίτες μας και τους νέους μας.
Σε αυτές τις εκλογές ζητώ την στήριξη και την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μου για να δώσω στον τόπο που γεννήθηκα και αγαπώ τις γνώσεις και την εμπειρία μου. Μπορώ και θέλω να δώσω αυτόν τον αγώνα. Προχωράμε μαζί για το μέλλον του τόπου μας.
Χρήστος Χρήστου


Βιογραφικό Χρήστος Σ. Χρήστου Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Θηβαίων Γεννήθηκα το 1970 στη Θήβα όπου και αποφοίτησα από το 2ο Λύκειο Θήβας. Είμαι παντρεμένος με την Όλγα Στέλλα και έχουμε δύο κόρες, την Αλεξάνδρα και τη Στεφανία. Το 1992 αποφοίτησα από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Κομοτηνής όπου και σπούδασα στο τμήμα Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού.
Σήμερα, συμπληρώνοντας 25 χρόνια στο χώρο της εκπαίδευσης, είμαι Διευθυντής στο Γενικό Λύκειο Σχηματαρίου.
Είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού στην «Διεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεων» με εξειδικεύσεις σε Marketing & Διαχείριση Ανθρώπινων πόρων. Εξειδίκευση στην «Οργάνωση & Διοίκηση Σχολικών μονάδων» στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο.
Έχω παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με την Εκπαίδευση, την Ψυχολογία, την Αντιμετώπιση Συγκρούσεων, Διαχείριση κρίσεων και θέματα Δημόσιας Διοίκησης.
Είμαι Αντιπρόεδρος και ιδρυτικό μέλος του ΚΕ.ΘΗ.ΠΟ. (Κέντρο Θηβαϊκού Πολιτισμού).
Είμαι προπονητής Καλαθοσφαίρισης και έχω εργαστεί σε ομάδες της Βοιωτίας,της Εύβοιας και της Αθήνας. Αποκορύφωμα η κατάκτηση του πρωταθλήματος της ΕΣΚΑΣΕ και η άνοδος με τον Α.Σ. ΑΡΗΣ ΘΗΒΩΝ στην Γ΄Εθνική την περίοδο 2017-2018.