Σελίδες

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗ ΧΑΛΒΑΤΖΗ !!!

Σταμάτης Χαλβατζής: Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο με “To Ποτάμι” σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει κομματική ένταξη

«Ν’αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μοναχός μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί εγω θα φταίω»
                                 Νίκος Καζαντζάκης

Ευχαριστώντας όσους με τίμησαν με την ψήφο τους στις πρόσφατες Εθνικές Εκλογές, συνεχίζω χωρίς καμία υπαναχώρηση την πολιτική μου δράση και συμμετοχή από την θέση μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, μακριά από κομματικές γραμμές και σκοπιμότητες, με διάθεση προσφοράς και αίσθημα ευθύνης απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.


Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο με “To Ποτάμι” σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει κομματική ένταξη και πολύ περισσότερο ιδεολογική ταύτιση με όλους όσους συμμετείχαν στην κοινή αυτή προσπάθεια. Περισσότερο αφορά στην κοινή θέση για την ανατροπή μια αδιεξόδου κατάστασης που οδηγούσε μαθηματικά σε απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και σε εξαθλίωση του Ελληνικού Λαού.
Παραμένοντας κομματικά ανένταχτος και ιδεολογικά συνεπής στις αρχές και τις θέσεις που στήριζα όλα τα προηγούμενα χρόνια, εύχομαι η νέα κυβέρνηση να επιτύχει τους στόχους της, δικαιώνοντας τις προσδοκίες της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού Λαού.
Συγχαίρω τους νεοεκλεγέντες Βουλευτές του νομού μας και ελπίζω να συμβάλλουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αντιμετώπιση των πολλών τοπικών προβλημάτων, αφού και το νέο πολιτικό περιβάλλον επιτρέπει μεγαλύτερη αισιοδοξία για ισοπολιτεία και κοινωνική ευαισθησία.


Σταμάτης  Η.  Χαλβατζής