Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2011
Προκλητική καμπάνια γερμανικής εταιρείας για την Ελλάδα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για τη νέα προκλητική καμπάνια της γερμανικής εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, που δείχνει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή. «Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt. Η διαφήμιση δημοσιεύθηκε σε ολοσέλιδη καταχώρηση της εφημερίδας Die Welt καθώς και στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Η Ελληνική Πρεσβεία στο Βερολίνο προέβη σε διαμαρτυρία, με τον Σύμβολο τύπου της πρεσβείας, Παντελή Παντελούρη να απαντά: «Πρόκειται μάλλον για παρανόηση.
Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους».
newscode
Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους».
newscode