Σελίδες

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ !!!


Ένα από τα καλύτερα βιντεάκια των τελευταίων ημερών για όσα έχουν γίνει τόσα χρόνια.

Για να θυμηθείτε όλα αυτά που προώθησαν οι πολιτικοί μας τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Για να ξέρετε ποιοι ετοιμάζουν την Παγκόσμια Διακυβέρνηση.




defencenet.gr

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΦΘΟΡΟΠΟΙΑ ΒΙΒΛΙΑ !!!

Όλοι οι γονείς πρέπει να διαβάσουν την παρακάτω διαμαρτυρία και να συμπαρασταθούν, για ένα Ελληνικό μέλλον των παιδιών μας

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΦΘΟΡΟΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Δημοσιεύουμε ἐν συνεχείᾳ κείμενο διαμαρτυρίας, ὑπογεγραμμένο μέχρι στιγμής ἀπό τετρακοσίους ἑξήντα (460) πολίτες τῆς Κορίνθου, ἐναντίον τῶν  «ἀντιπαιδαγωγικῶν, ἀντεθνικῶν, ἀντιχριστιανικῶν καί φθοροποιῶν κειμένων» στά διδακτικά βιβλία Γλώσσης καί Λογοτεχνίας τῶν Σχολείων Δημοτικοῦ καί Γυμνασίου. Οἱ ὑπογράψαντες ζητοῦν τήν κατάργηση καί ἀντι
κατάσταση τῶν βιβλίων αὐτῶν, διότι, ὅπως ἀποδεικνύεται μέ τήν παρακάτω παράθεση ἀποσπασμάτων, μέσῳ τῶν κειμένων τῶν συγκεκριμένων βιβλίων ἀποδομοῦνται οἱ θρησκευτικές καί ἐθνικές ἀξίες τῆς Πατρίδος καί γελοιοποιοῦνται τά θεῖα.Ἡ διαμαρτυρία ἐστάλη μαζί μέ τίς ὑπογραφές στόν Ὑπουργό Παιδείας καί Θρησκευμάτων, κοινοποιήθηκε δέ στήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τήν Ἱερά Ἐπιστασία τοῦ Ἁγ. Ὄρους καί σέ Ἱερές Μητροπόλεις, καί ἔτυχε πολύ θετικῆς ἀποδοχῆς.
Προηγεῖται τῆς κυρίως διαμαρτυρίας τό διαβιβαστικό γράμμα τῶν ἐχὀντων τόν συντονισμό τῆς συλλογῆς τῶν ὑπογραφῶν κ. Ἠλία Καριώτη, κας Αἰκατερίνης Μαρκέλλου-Βουγᾶ καί κ. Δημητρίου Ἀλεξόπουλου.
ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΣ
ΚΟΡΙΝΘΟΣ 20100 
ΠΡΟΣ
Σας διαβιβάζουμε την διαμαρτυρία ομάδας Κορινθίων πολιτών (γονείς, εργάτες,  εκπαιδευτικοί, Δημόσιοι Υπάλληλοι, αγρότες κ.λ.π.), με την οποία εκφράζουμε την απογοήτευση και την αγανάκτηση μας για την παρεχόμενη παιδεία στη μαθητιώσα νεολαία μας, μέσα από την οποία γίνεται ολοφάνερο ότι στοχεύεται η  απαξίωση των Ελληνικών και Χριστιανικών μας Παραδόσεων.Γι’αυτή την κίνηση υπογράφει η άτυπη επιτροπή που αποτελείται από τους:
1. Καρυώτη Ηλία του Παν. Εκπαιδευτικό (Λυκειάρχη)
Θεοδ. Βασιλείου 15, Βραχάτι Κορινθίας, 2741055384
2. Μαρκέλλου - Βουγά Αικατερίνη του Ιωαν. Εκπαιδευτικό (Γυμνασιάρχη) 
Καλύμνου 9, Κόρινθος, 2741027077
3. Αλεξόπουλο Δημήτριο του Γεωρ. Επίτιμο Τελωνιακό
Α΄ Παρ. Εθν. Μακαρίου Κυρά – Βρύση Ίσθμια Κόρινθος, 2741083305
Oι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την συλλογή των υπογραφών.
Και προσυπογράφουν  πολίτες της Κορίνθου 
ΚΑΡΥΩΤΗΣ ΗΛ.        ΒΟΥΓΑ ΑΙΚ.         ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ  ΔΗΜ.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Με αγανάκτηση καταγγέλουμε τα αντιπαιδαγωγικά, αντεθνικά, αντιχριστιανικά και φθοροποιά κείμενα στα διδακτικά βιβλία Γλώσσας και Λογοτεχνίας Δημοτικού και Γυμνασίου. Ζητούμε την κατάργησή τους και την αντικατάστασή τους διότι στόχος της επιλογής των κειμένων είναι η αποδόμηση των θρησκευτικών και εθνικών αξιώνκαι η γελοιοποίηση των θείων.
Α. ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ
1)  Απαξιώνουν την ένδοξη Ελλάδα μας:  «..Noστιμίζει το σέλινο την φασολάδα και στην μέση δύο λάμδα, φοράει η πατρίδα μας η Ελλάδα..»  (Τετράδιο Εργασιών Γλώσσας Β΄ δημοτικού, τεύχος α΄,σελ.43.)
2) Χλευάζουν την Εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου: «Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο! Κι εμείς πήγαμε στο υπόγειο.»(Γλώσσα Ε΄ Δημοτικού, Τεύχος α΄,σελ.44.)           
3) Εκφράζονται υβριστικά για τους ήρωές μας: Π.χ. Καλούνται οι μαθητές να γράψουν μια ιστορία για τον Καραγκιόζη την κοκκινοσκουφίτσα και τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ!... (Τετράδιο εργασιών Στ΄ δημοτικού ,Τεύχος  β΄ σελ. 39.)
4) Ασεβούν κατά της εθνικής γιορτής της 25ης Μαρτίου:  «…τότε ο Βαγγελάκης που έκανε τον Μπότσαρη… έσκυψε και φάνηκε το σώβρακό του και τα κορίτσια έβαλαν τα γέλια…» (Νεοελληνική  Γλώσσα Α΄ γυμνασίου, σελ. 82.)
5) Εκπορνεύουν το εθνικό μας όνομα: « Ήταν η Ελλάδα μία γυναίκα τόσο προκλητική σεξουαλικά που έπρεπε να την ερωτευτώ..  ..απελπισμένα..»(Νεοελληνική Λογοτεχνία Α΄ γυμνασίου, σελ.123)
6) Οιστρηλατούνται  από αντιρατσιστική υστερία: Π. χ. «Ο Δρόμος για τον Παράδεισο» με την κακιά Ελληνίδα.  (Νεοελληνική Γλώσσα Α΄ γυμνασίου, σελ.144) 
 7) Χαρακτηρίζουν ανόητους τους εκπαιδευτικούς που αγαπούν τις εθνικές γιορτές: Π.χ. «Το ρεπερτόριο θα’ ναι το συνηθισμένο: Ελεύθεροι Πολιορκημένοι και δώσ’ του.» 
Η θυσία των Μεσολογγιτών και η Έξοδος του Μεσολογγίου- πράξη μοναδική στην Παγκόσμια Ιστορία- απαξιώνεται. Το κορυφαίο έργο του Εθνικού μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού  «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι» μειώνεται ή μάλλον ισοπεδώνεται. Ο Οδυσσέας Ελύτης  είπε γι’ αυτό: «Ο Σολωμός για να γράψει το αθάνατο ποίημά του «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι», έσωσε και παρέδωσε στην φυλετική μας  μνήμη το Μεσολόγγι και τους Αγώνες του». Μήπως αυτή η φυλετική μνήμη επιδιώκεται να εξαλειφθεί;
Επιπλέον: «Κάτι Κολοκοτρώνηδες και κάτι σημαίες και δάφνες».
Η φράση εκφράζει την άκρα περιφρόνηση για τον Γέρο του Μοριά και επιχειρεί να υποβαθμίσει την μεγάλη προσωπικότητα της Επαναστάσεως του 1821 στα μάτια του αναγνώστη –μαθητή ενώ το εθνικό μας σύμβολο- η Ελληνική Σημαία- για το οποίο έπεσαν ηρωικά δεκάδες, χιλιάδες Ελλήνων απαξιώνεται.
[Nεoελληνική Γλώσσα Β΄ γυμνασίου Τετράδιο Εργασιών (σελ. 35-36) ΟΕΔΒ έκδ.Α΄2006]       
 8) Κατηγορούν εμμέσως τον Ιωάννη Καποδίστρια:
Βλ. ποίημα του Αλ. Σούτσου με σαφείς υπαινιγμούς για τον Άγιο της πολιτικής για χρηματισμό. (Νεοελληνική Λογοτεχνία Γ΄ γυμνασίου, σελ. 72 )
9) Υπερτονίζουν το ολοκαύτωμα των Εβραίων  και αποσιωπούν όλες τις άλλες γενοκτονίες:
Βλ. Ο διωγμός των Εβραίων της Θεσσαλονίκης από τους Ναζί 
(Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ γυμνασίου, σελ.58)
Εμείς δεν είχαμε Δίστομο, Καλάβρυτα, γενοκτονίες στην Μικρά Ασία, Θράκη, Πόντο; 
Β. ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
1) Παρουσιάζουν το ΠΑΣΧΑ ευκαιρία κοσμικής ευτυχίας, χωρίς να    αναφέρουν την Ανάσταση: Βλ. «Πασχαλινά κουλούρια» Για τον συγγραφέα του κειμένου, το Πάσχα δεν είναι η Ανάσταση του Χριστού ,αλλά μυρωδιές φούρνων…  (Γλώσσα Α΄ Δημοτικού   τεύχος β΄,σελ.56)
2) Ευτελίζουν την Μεγάλη Παρασκευή: «..σήκωσαν τον Επιτάφιο ψηλά πάνω κι όλοι περάσαμε από κάτω …. όπως παίζουμε περνά-περνά η μέλισσα.» (Ανθολόγιο Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού, σελ.79)
3) Καταρρακώνουν το κύρος του ορθόδοξου ιερέα: Βλ. «Ένας αλλιώτικος ποδοσφαιρικός αγώνας», όπου παππάς και δάσκαλος διαπληκτίζονται με απαράδεκτες φράσεις. (Ανθολόγιο Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού, σελ. 143)
4) Προσβάλλουν την ορθόδοξη αγιογραφία και τους Αγίους μας: Βλ. «Ο Νορντίν στην εκκλησιά» όπου χαρακτηρίζουν τους αγιογραφημένους Αγίους, άσχημους γέρους με μακριές γενειάδες. (Ανθολόγιο Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού, σελ. 72)
5) Υποβιβάζουν στα μάτια των μαθητών τον ΜΕΓΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟ: Βλ. «Η μπουγάδα του Αϊ Βασίλη» όπου παρουσιάζεται να απλώνει την μπουγάδα του με το μακρύ …σώβρακό του…   (Γλώσσα  Δ΄ Δημοτικού τεύχος β΄ σελ. 52)
6) Βλασφημούν τον ΧΡΙΣΤΟ! «Τα μάτια του γατιού ήταν γλυκά. Τα μάτια του Χριστού ήταν γλυκά..» Σύγκριση!   (Ανθολόγιο Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού, σελ. 164)
7) Γελοιοποιούν τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και τα ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ . Βλ. «Φρικαντέλα, η μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα». Τα κάλαντα επενδύονται με την παρουσία μιας μάγισσας που βωμολοχεί…και παρακάτω τα Άγια Θεοφάνεια προβάλλονται μόνον ως  κολυμβητικοί αγώνες. (Γλώσσα Ε΄ Δημοτικού  τεύχος β΄ σελ. 26 και 29)
8) Λανσάρουν παγανιστικά στοιχεία: Στο κείμενο του Καζαντζάκη με τίτλο «Μεγάλη Παρασκευή στην εκκλησία» παραλληλίζεται  ο Χριστός με τον Άδωνη και η Μ. Παρασκευή με τις ιέρειες των Μελισσών της Εφεσίας Αρτέμιδος… (Τετράδιο Εργασιών Α΄ γυμνασίου, σελ. 76)
9) Καταρρακώνουν το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας:   Βλ. «Η  γάτα του παππά» όπου μια γάτα έχει λερώσει με τις ακαθαρσίες της την Αγία Τράπεζα. [Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας  Α΄ γυμνασίου  (σελ. 222-226) ΟΕΔΒ έκδοση Α΄ 2006]
Ως γνωστόν στόχοι της διδασκαλίας των κειμένων της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας είναι η επαφή με σπουδαία έργα Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών, η γνωριμία με τους συγγραφείς και ποιητές, η μύηση των μαθητών στην υψηλή τέχνη του λόγου, η καλλιέργεια και ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου των Ελληνοπαίδων, η αισθητική αγωγή τους. Μέσα από την μελέτη και την « απόλαυση» των κειμένων οι μαθητές δέχονται τα μηνύματα των λογοτεχνών και εξάγουν διδάγματα και συμπεράσματα.
Το ανωτέρω κείμενο δεν υπηρετεί τους στόχους αυτούς αλλά διακωμωδεί τα ιερά και τα όσια με τα οποία γαλουχήθηκαν και ανατράφηκαν γενιές Ελληνοπαίδων, τα σεβάσθηκαν και συνεχίζουν να τα σέβονται.
Σύμφωνα βέβαια με τις οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου(βλ. Βιβλίο Εκπαιδευτικού για τα κείμενα της Ν.Ε. Λογοτεχνίας Α΄ Γυμνασίου σελ.151, έκδ. Α΄2006 ΟΑΔΒ) το κείμενο έχει ως στόχο: «Να απολαύσουν οι μαθητές μια διασκεδαστική και χαριτωμένη ιστορία με πρωταγωνιστή ένα κατοικίδιο ζώο, μέσα από την οποία αναδεικνύεται η μεγάλη αγάπη του ανθρώπου γι’ αυτό».
«Χαριτωμένη ιστορία» η διακωμώδηση των ιερών και των οσίων ή ιεροσυλία και βλασφημία;
Το κείμενο αυτό είναι από τα μέτρια του Γρ. Ξενόπουλου.   Σημειωτέον ότι τα προηγούμενα εγχειρίδια της Α΄ Γυμνασίου περιείχαν ένα αριστούργημα του ιδίου συγγραφέως με τίτλο «Το  περιβόλι μας», εκπληκτικό ως προς την λογοτεχνική του αξία, με πλήθος μηνυμάτων για τους μαθητές όπως: αγάπη για την φύση, αισιοδοξία, αδελφική αγάπη.
Ας μας επιτραπεί να εκφράσουμε την γνώμη ότι ο Γρ. Ξενόπουλος, που επί σειρά ετών υπήρξε ένας από τους κυριότερους συντελεστές-συνεργάτες του Περιοδικού «Η Διάπλασις των Παίδων», σε καμία περίπτωση δεν θα καταχώριζε το κείμενο του «Η γάτα του παππά» σε σχολικό εγχειρίδιο για διδασκαλία μαθητών και μάλιστα της Α΄ Γυμνασίου.
10) Συκοφαντούν τη χριστιανική ελεημοσύνη: Στο κείμενο «Στρίγκλα και καλλονή» χαρακτηρίζεται ως φαυλότητα, υποκρισία και εκδήλωση εγωισμού ενώ η τέλεια μορφή αγάπης είναι η ζωοφιλία! (Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄ γυμνασίου σελ. 239)
11) Προβάλλουν βλάσφημες αναφορές κατά της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ: «..Οι Έλληνες αφήνονται στις γήινες απολαύσεις..Η Εκκλησία είναι απαιτητική στις τελετουργίες, χαλαρή στη εξομολόγηση και την θρησκευτική ηθικολογία..» (Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ γυμνασίου, σελ.14)
Γ. ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
1) Πολύς λόγος για διαζύγια, συζυγικές απιστίες, απρεπείς έρωτες, αποϊεροποίηση του Γάμου, διακωμώδηση του πατρικού και μητρικού φίλτρου: Π. χ. «Όταν ήμουν μικρή δεν μπορούσα να καταλάβω πώς ένας άνθρωπος αγνός σαν τον πατέρα μπορούσε να κάνει απιστία. Τώρα το καταλαβαίνω.»
(Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Β΄ γυμν. σελ. 52)
2) Βάλλονται ανελέητα οι μητέρες. Εμφανίζονται ως νευρωτικά πλάσματα και όχι ως πρόσωπα στοργής και αγάπης: Π. χ. «…η μητέρα με τον χαρακτήρα της και τα ελαττώματα της μου πλακώνει την καρδιά… Αγαπώ τρελά τον Πιμ(τον πατέρα της). Είναι το μεγάλο μου ιδεώδες…»(«Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ», Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Β΄ γυμν. σελ.48)


aktines.

Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Μ.Μ.Ε. ΤΟΥ !!!

antras-me-adies-tsepesΗ εκλογική κατάρρευση του κυβερνητικού συνασπισμού (η οποία κατάρρευση μετέτρεψε πλέον την κυβέρνηση του μνημονίου σε υπηρεσιακή κυβέρνηση), σόκαρε τα κυβερνητικά στελέχη, τα οποία, τις πρώτες στιγμές έκδοσης των αποτελεσμάτων, έχασαν τη φωνή τους και δεν ήξεραν τι να πουν.
Την ερμηνεία του εκλογικού αποτελέσματος και τη διάσωση της κατάστασης, ανέλαβαν αμέσως τα καθεστωτικά ΜΜΕ, τα οποία επανέφεραν τη φωνή και το κούνημα του δάκτυλου στα κυβερνητικά στελέχη.
Τα καθεστωτικά ελληνικά ΜΜΕ, αντί να σεβαστούν τη νοημοσύνη μαςκαι να κάνουν ψυχρή αποτίμηση των εκλογικών αποτελεσμάτων, επιδιώκουν, με τη μέθοδο της πλύσης εγκεφάλου, να μας αλλάξουν τη λογική μας σκέψη και να μας πείσουν ότι η καταρρέουσα κυβέρνηση νίκησε.
Σε αντίθεση με τα ελληνικά ΜΜΕ, τα ξένα ΜΜΕ που σέβονται τους πολίτες – πελάτες τους, παρουσιάζουν τα δικά τους αποτελέσματα (π.χ. Λεπέν, Φάρατζ, κατάρρευση Γάλλων σοσιαλιστών, άνοδος ευρωσκεπτικιστών κ.λ.π.) στις σωστές τους διαστάσεις. Σε μας για παράδειγμα, πέραν των κυβερνητικών στελεχών, μας παρουσιάζουν ολημερίς στα πάνελ ακόμα και τα στελέχη της διαλυθείσας ΔΗΜΑΡ, λες και είναι οι θριαμβευτές των εκλογών.
Ταυτόχρονα παρατηρούμε εμβρόντητοι, ότι εκλέγονται στην Ευρωβουλή μόνο οι προβεβλημένοι από τα ελληνικά ΜΜΕ, ανεξάρτητα από την πολιτική αξία τους και δεν εκλέγεται κανένας από τους μέχρι σήμερα ευρωβουλευτές (όπως π.χ. ο κ. Χουντής) που έδωσαν μάχες για τα ελληνικά συμφέροντα.
Δηλαδή πήγαμε στην κάλπη (σαν τηλεκατευθυνόμενα ρομπότ) και δηλώσαμε με την ψήφο μας ότι θέλουμε αυτό που θέλουν τα ΜΜΕ!!! Αν είναι δυνατόν!!!
Μετά από τα πιο πάνω, αναρωτιόμαστε μήπως ο μεγαλύτερος πραγματικός εχθρός του ελληνικού λαού είναι τα ίδια τα ΜΜΕ του;;; Μήπως, αν αυτά δεν αλλάξουν, τότε τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει στην ελληνική κοινωνία;;;

Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ο ΗΡΩ'Ι'ΚΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΤΟ 1919 !!! 466 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ !!!

Λευτέρης Νουφράκης – Ο Κρητικός παπάς που τόλμησε να λειτουργήσει στην Αγια-Σοφιά, 466 χρόνια μετά την Άλωση της Κωνσταντινούπολης

Τον Ιανουάριο του 1919, στην Κωνσταντινούπολη, έλαβε χώρα ένα γεγονός, το οποίο οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν.466 χρόνια μετά την Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς Τούρκους, ο ναός της Αγίας Σοφίας που μέχρι τότε λειτουργούσε ως τζαμί, μετετράπη για λίγη ώρα ξανά σε ελληνικό χριστιανικό ναό και τελέστηκε Θεία Λειτουργία.Πρωταγωνιστής αυτού του συγκλονιστικού γεγονότος της εθνικής μας ζωής, ήταν ο παπα-Λευτέρης Νουφράκης από τις Αλώνες Ρεθύμνου, ο οποίος υπηρετούσε ως στρατιωτικός ιερέας στη Β’ Ελληνική Μεραρχία, μια από τις δύο Μεραρχίες που συμμετείχαν στις αρχές του 1919 στο «συμμαχικό» εκστρατευτικό σώμα στην Ουκρανία.
Η Μεραρχία αυτή στο δρόμο προς την Ουκρανία στάθμευσε για λίγο στην Κωνσταντινούπολη, την Πόλη των ονείρων του ελληνικού λαού, η οποία βρισκόταν τότε υπό «συμμαχική επικυριαρχία», ύστερα από το τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου. 
Μια ομάδα Ελλήνων αξιωματικών με επικεφαλής το γενναίο Κρητικό και μαζί του τον ταξίαρχο Φραντζή, τον ταγματάρχη Λιαρομάτη, τον λοχαγό Σταματίου και τον υπολοχαγό Νικολάου αγνάντευαν από το πλοίο την πόλη και την Αγια-Σοφιά, κρύβοντας βαθιά μέσα στην καρδιά τους το μεγάλο μυστικό τους, τη μεγάλη απόφαση που είχαν πάρει το περασμένο βράδυ, ύστερα από πρόταση και έντονη επιμονή του λιονταρόψυχου Κρητικού παπα-Λευτέρη Νουφράκη. Να βγουν δηλαδή στην πόλη και να λειτουργήσουν στην Αγια-Σοφιά. 
Όλοι τους ήταν διστακτικοί, όταν άκουσαν τον παπα-Λευτέρη να τους προτείνει το μεγάλο εγχείρημα. Ήξεραν ότι τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα.
Η Αγια-Σοφιά, ήταν ακόμη τζαμί, σίγουρα κάποιοι φύλακες θα ήταν εκεί, κάποιοι άλλοι θα πήγαιναν για προσευχή, δεν ήταν δύσκολο από τη μια στιγμή στην άλλη να γεμίσει η εκκλησία. Ύστερα ήταν και οι ανώτεροί τους που δεν θα έβλεπαν με καλό μάτι αυτή την ενέργεια, η οποία σίγουρα θα προκαλούσε θύελλα αντιδράσεων από τους «συμμάχους» για την «προκλητικότητά» της. Ίσως μάλιστα να δημιουργείτο και διπλωματικό επεισόδιο που θα έφερνε σε δύσκολη θέση την ελληνική κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο. Όμως ο παπα-Λευτέρης έχει πάρει την απόφασή του, ήταν αποφασιστικός και κατηγορηματικός.

- Αν δεν έρθετε εσείς, θα πάω μοναχός μου! Μόνο ένα ψάλτη θέλω. Εσύ, Κωνσταντίνε (Λιαρομάτη), θα μου κάνεις τον ψάλτη;
- Εντάξει, παππούλη, του απάντησε ο Ταγματάρχης, που πήρε και αυτός την ίδια απόφαση, κι όλα πια είχαν μπει στο δρόμο τους.
Τελικά, μαζί τους πήγαν και οι άλλοι. 
Το πλοίο που μετέφερε τη Μεραρχία είχε αγκυροβολήσει στ’ ανοιχτά, γι αυτό επιβιβάστηκαν σε μια βάρκα στην οποία κωπηλατούσε ένας Ρωμιός της Πόλης και σε λίγο αποβιβάστηκαν στην προκυμαία. Ο Κοσμάς, ο ντόπιος βαρκάρης, έδεσε τη βάρκα και τους οδήγησε από τον συντομότερο δρόμο στην Αγια-Σοφιά. Η πόρτα ήταν ανοιχτή λες και τους περίμενε. Ο Τούρκος φύλακας κάτι πήγε να πει στη γλώσσα του, όμως τον καθήλωσε στη θέση του και τον άφησε άφωνο ένα άγριο κι αποφασιστικό βλέμμα του ταξίαρχου Φραντζή. Όλοι μπήκαν μέσα σε ευλάβεια και προχώρησαν κάνοντας το σταυρό τους. Ο παπα-Λευτέρης ψιθύρισε με μεγάλη συγκίνηση: «Εισελεύσομαι εις τον οίκον σου, προσκυνήσω προς Ναόν Αγίον σου εν φόβω…». 
Προχωρεί γρήγορα, δεν χρονοτριβεί. Εντοπίζει το χώρο στον οποίο βρισκόταν το Ιερό και η Αγία Τράπεζα. Βρίσκει ένα τραπεζάκι, το τοποθετεί σ’ αυτή τη θέση, ανοίγει την τσάντα του, βγάζει όλα τα απαραίτητα για τη Θεία Λειτουργία, βάζει το πετραχήλι του και αρχίζει.

- Ευλογημένη η Βασιλεία του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων.
- Αμήν, αποκρίνεται ο ταγματάρχης Λιαρομάτης και η θεία λειτουργία στην Αγια-Σοφιά έχει αρχίσει. Οι αξιωματικοί μοιάζουν να τα ‘χουν χαμένα, όλα έγιναν τόσο ξαφνικά και φαίνονται απίστευτα. 
Η Θεία Λειτουργία προχωρεί κανονικά. Η Αγια-Σοφιά ύστερα από 466 ολόκληρα χρόνια ξαναλειτουργείται! Ο παπα-Λευτέρης συνεχίζει. Όλα γίνονται ιεροπρεπώς, σύμφωνα με το τυπικό της Εκκλησίας. Ακούγονται τα «Ειρηνικά», το «Κύριε ελέησον», «ο Μονογενής Υιός και Λόγος του Θεού…», που γράφτηκε από τον ίδιο τον Ιουστινιανό με την προσταγή και την φροντίδα του οποίου χτίστηκε και η Αγια-Σοφιά. Ακολουθεί η «Μικρή Είσοδος», το «Τη Υπερμάχω Στρατηγώ…», ο «Απόστολος» από τον ταξίαρχο Φραντζή και το «Ευαγγελικό Ανάγνωσμα» από τον παπα-Λευτέρη. Χρέη νεωκόρου εκτελεί ο υπολοχαγός Νικολάου. 
Στο μεταξύ η Αγια-Σοφιά αρχίζει να γεμίζει με Τούρκους. Ο παπα-Νουφράκης δεν πτοείται και συνεχίζει. Οι άλλοι κοιτάζουν σαστισμένοι πότε τον ατρόμητο παπά και πότε τους Τούρκους που μέχρι εκείνη τη στιγμή παρακολουθούν σιωπηλοί μη μπορώντας ίσως να πιστέψουν στα μάτια τους, γιατί αυτό που γινόταν εκείνη την ώρα μέσα στην Αγια-Σοφιά, ήταν πραγματικά κάτι το απίστευτο. 
Μετά το «Ευαγγέλιο» ακολουθεί το «Χερουβικό» από τον ταγματάρχη Λιαρομάτη, ενώ ο παπα-Λευτέρης τοποθετεί το αντιμήνσιο πάνω στο τραπεζάκι, για να κάνει την «Προσκομιδή». Οι Τούρκοι συνεχώς πληθαίνουν. Οι ώρες είναι δύσκολες, αλλά και ανεπανάληπτες, επικές. Ο παπα-Νουφράκης συνεχίζει. Βγάζει από την τσάντα ένα μικρό «Άγιο Ποτήριο», ένα δισκάριο, ένα μαχαιράκι, ένα μικρό πρόσφορο κι ένα μικρό μπουκαλάκι με νάμα. Με ιερή συγκίνηση και κατάνυξη κάνει την προσκομιδή, ενώ ο Λιαρομάτης συνεχίζει να ψάλει το «Χερουβικό». Όταν ολοκλήρωσε την «Προσκομιδή», στρέφεται στον υπολοχαγό Νικολάου, του λέει ν’ ανάψει το κερί για να ακολουθήσει η «Μεγάλη Είσοδος». Ο νεαρός υπολοχαγός προχωρεί μπροστά με το αναμμένο κερί και ακολουθεί ο παπάς βροντοφωνάζοντας: «Πάααντων ημών μνησθείη Κύριος ο Θεός…». 
Στη συνέχεια ακολουθούν οι «Αιτήσεις» και το «Πιστεύω», το οποίο είπε ο Φραντζής. Στο μεταξύ η Αγια-Σοφιά, έχει γεμίσει με Τούρκους κι ανάμεσά τους υπάρχουν και πολλοί Έλληνες της Πόλης, που βρέθηκαν εκεί αυτή την ώρα και παρακολουθούν με συγκίνηση τη λειτουργία, χωρίς να τολμούν να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματά τους «δια τον φόβον των Ιουδαίων», δηλαδή των Τούρκων. Μόνο κάποιες στιγμές δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα δάκρυα που τρέχουν από τα μάτια τους και για να μην προδοθούν φροντίζουν και τα σκουπίζουν πριν γίνουν «πύρινο» ποτάμι και τότε ποιός θα μπορούσε να τα συγκρατήσει. 
Η Λειτουργία στο μεταξύ φτάνει στο ιερότερο σημείο της, την «Αναφορά». Ο παπα-Λευτέρης με πάλλουσα από τη συγκίνηση φωνή λέει: «Τα σα εκ των Σω, Σοι προσφέρομεν κατά πάντα και δια πάντα».
Όλοι οι αξιωματικοί γονατίζουν και η φωνή του ταγματάρχη Λιαρομάτη ακούγεται να ψέλνει το «Σε υμνούμεν, Σε ευλογούμεν, Σοι ευχαριστούμεν Κύριε και δεόμεθά Σου ο Θεός ημών».
Σε λίγη ώρα η αναίμακτη θυσία του κυρίου μας έχει τελειώσει στην Αγια-Σοφιά, ύστερα από 466 ολόκληρα χρόνια! Ακολουθεί το «Άξιον Εστί», το «Πάτερ ημών», το «Μετά φόβου Θεού πίστεως και αγάπης προσέλθετε» και όλοι οι αξιωματικοί πλησιάζουν και κοινωνούν τα «Άχραντα Μυστήρια». Ο παπα-Λευτέρης λέει γρήγορα τις ευχές και ενώ ο Λιαρομάτης ψέλνει το «Ειη το όνομα Κυρίου ευλογημένον…» καταλύει το υπόλοιπον της Θείας Κοινωνίας και απευθυνόμενος στον υπολοχαγό Νικολάου του λέει: «Μάζεψέ τα γρήγορα όλα και βάλ’ τα μέσα στην τσάντα». Ύστερα κάνει την «Απόλυση». 
Η Θεία Λειτουργία στην Αγια-Σοφιά, έχει ολοκληρωθεί. Ένα όνειρο δεκάδων γενεών Ελλήνων έχει γίνει πραγματικότητα. Ο παπα-Νουφράκης και οι τέσσερις αξιωματικοί είναι έτοιμοι να αποχωρήσουν και να επιστρέψουν στο πλοίο. Η Εκκλησία όμως είναι γεμάτη Τούρκους, οι οποίοι έχουν αρχίσει να γίνονται άγριοι, επιθετικοί συνειδητοποιώντας τι ακριβώς είχε συμβεί. Η ζωή τους κινδυνεύει άμεσα. Όμως δε διστάζουν, πλησιάζει ο ένας τον άλλο, γίνονται «ένα σώμα», μια γροθιά και προχωρούν προς την έξοδο.
Οι Τούρκοι είναι έτοιμοι να τους επιτεθούν, όταν ένας Τούρκος αξιωματούχος παρουσιάζεται με την ακολουθία του και τους λέει: «Ντουρούν χέμεν….» (Αφήστε τους να περάσουν). Το είπε με μίσος. Θα ήθελε να βάψει τα χέρια του στο αίμα τους, όμως εκείνη τη στιγμή έτσι έπρεπε να γίνει, αυτό επέβαλαν τα συμφέροντα της πατρίδας του, δεν ήταν χρήσιμο γι αυτούς να σκοτώσουν τώρα πέντε Ρωμιούς αξιωματικούς μέσα στην Αγια-Σοφιά. Δεν ξεχνά ότι στ’ ανοιχτά της Πόλης βρίσκονται δύο ετοιμοπόλεμες ελληνικές Μεραρχίες κι ακόμη ότι η Κωνσταντινούπολη βρίσκεται ουσιαστικά υπό την επικυριαρχία των νικητών του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου στους οποίους βέβαια δεν συμπεριλαμβάνονται οι Τούρκοι. 
Στο άκουσμα αυτών των λόγων οι Τούρκοι υποχωρούν. Ο παπα-Νουφράκης και οι άλλοι αξιωματικοί βγαίνουν από την Αγια-Σοφιά και κατευθυνόμενοι προς την προκυμαία, όπου τους περιμένει η βάρκα. Ένας μεγαλόσωμος Τούρκος τους ακολουθεί, σηκώνει ένα ξύλο και ορμά για να χτυπήσει τον παπα-Νουφράκη. Διαισθάνεται, ξέρει ότι αυτός ο παπάς είναι ο εμπνευστής, ο δημιουργός αυτού του γεγονότος. Ο ηρωικός παπάς σκύβει για να προφυλαχθεί, αλλά ο Τούρκος καταφέρνει και τον χτυπά στον ώμο. Λυγίζει το σώμα του από τον αβάσταχτο πόνο, όμως μαζεύει τις δυνάμεις του, ανασηκώνεται και συνεχίζει να προχωρεί. Στο μεταξύ ο ταγματάρχης Λιαρομάτης και ο λοχαγός Σταματίου αφοπλίζουν τον Τούρκο, που είναι έτοιμος για να δώσει το πιο δυνατό κι ίσως το τελειωτικό χτύπημα στον παπά. Ήδη, πλησιάζουν στη βάρκα. Μπαίνουν όλοι μέσα. Ο Κοσμάς μαζεύει τα σχοινιά και αρχίζει γρήγορα να κωπηλατεί. Σε λίγο βρίσκονται πάνω στο ελληνικό πολεμικό πλοίο ασφαλείς και θριαμβευτές. 
Ακολούθησε διπλωματικό επεισόδιο και οι «σύμμαχοι» διαμαρτυρήθηκαν έντονα στον πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο, ο οποίος αναγκάστηκε να επιπλήξει τον παπα-Λευτέρη Νουφράκη. Όμως κρυφά επικοινώνησε μαζί του και επαίνεσε και συνεχάρη τον πατριώτη ιερέα, που «έστω και για λίγη ώρα ζωντάνεψε μέσα στην Αγια-Σοφιά τα πιο ιερά όνειρα του Έθνους μας». 
Αυτό ήταν σε γενικές γραμμές το ιστορικό της Θείας Λειτουργίας που έγινε ύστερα από 446 χρόνια στην Αγια-Σοφιά από τον ηρωικό παπα-Λευτέρη Νουφράκη.
Σήμερα δεν υπάρχει καμία προτομή του στο χωριό του, στην πόλη του Ρεθύμνου, στον περίβολο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης ή σε κάποια πλατεία της πρωτεύουσας της Ελλάδας. Κανένας δρόμος, έστω και ο πιο ασήμαντος, δε φέρει το όνομά του. Καμία αναφορά δε γίνεται στη ζωή και στη δράση του στα πλαίσια της τοπικής ή της εθνικής μας ιστορίας. Τίποτε απ’ όλα δεν έχει γίνει! Όχι γι αυτόν. Αυτός το χρέος του το έκαμε χωρίς να αποβλέπει σε κανενός είδους ανταπόδοση. Αλλά για μας, για μας που έχουμε ανάγκη από τέτοια ηρωικά πρότυπα, από ισχυρά στηρίγματα, για να, μπορέσουμε να κρατήσουμε και να διασώσουμε ό,τι είναι δυνατόν από την ταυτότητά μας, από τα ιδανικά του γένους μας, από την ίδια την ψυχή μας. 

ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ !!! ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ !!!

Χάρτης "σοκ και δέος": Εξω από το Άγιο Όρος θα κάνει έρευνες η Άγκυρα - Οι ιστορικές ευθύνες των Αρχηγών Επιτελείων

  Σοκ προκαλεί ο χάρτης των τουρκικών ερευνών που δημοσιοποίησε στις 16 Μαΐου 2014, η τουρκική Υδρογραφική-Γεωγραφική Διεύθυνση της Διοίκησης Ναυτικών Δυνάμεων (ΔΝΔ)  στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο για το έτος 2014, στον οποίο αποκαλύπτεται ότι η Αγκυρα σχεδιάζει να προχωρήσει σε έρευνας όχι απλώς εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, όχι απλώς δυτικά του 25ου Μεσημβρινού, αλλά φτάνει σχεδόν στα χερσαία εδάφη καθώς το σημείο "4" των ερευνών βρίσκεται λίγα μίλια νοτιότερα από τις ακτές του Αγίου Ορους!
Ο συγκεκριμένος χάρτης σε συνδυασμό με την τουρκική κίνηση "λαβίδας" στις Κυκλάδες προ δύο ξημερών με τις τουρκικές πυραυλακάτους να εισβάλλουν εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων φτάνοντας μέχρι Σίφνο και την τουρκική φρεγάτα Kema Reis ΜΕΚΟ-200Τ Τrack II να εισβάλλει από την περιοχή του Καφηρέα (από την εποχή του απελευθερωτικού αγώνα το 1821 είχαν να δουν οι Κυκλάδες τουρκικά πολεμικά πλοία σε αυτό τον αριθμό), φαίνονται τα αποτελέσματα της ελληνικής πολιτικής κατευνασμού:
Η ελληνική κυριαρχία "απωθείται" δυτικά, πλέον, του 25ου Μεσημβρινού!
Και αυτό, για όσους ξέρουν στοιχειώδη ιστορία, ήταν κάρως αναμενόμενο:
Δεν αντιδράσαμε στις παραβιάδεις του ΕΕΧ, δεν αντιδράσαμε στις παραβιάσεις των ΕΧΥ, δεν αντιδράσαμε στις δεσμεύσεις περιοχών για τος τουρκικές στρατιωτικές ασκήσεις στην μέση του Αιγαίου, δεν αντιδράσαμε στις αποστολές έρευνας και διάσωσης είτε δυτικά είτε ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού.
Το 2009 έφτασαν να εκτελέσουν αποστολή και να βρουν την σορό ενός άτυχου πιλότου μας που είχε πέσει με F-16 οι Τούρκοι, λίγα μίλια από την Σκιάθο και να σκυλεύουν το πτώμα, όπως οι Τούρκοι ξέρουν να σκυλεύουν πτώματα, βγάζοντας την ολη επιχείρησή τους στο youtube!).
Δεν αντιδράσαμε ούτε όταν έκαναν αποστολή έρευνας και διάσωσης του πιλότου τους που σκότωσε τον Κ.Ηλιάκη στην αερομαχία της Καρπάθου!
Ε., λογικό ήταν ότι πλέον θα μας έφταναν μέχρι την ηπειρωτική Ελλάδα.
Ο τουρκικός χάρτης των ερευνών του Piri Reis είνι ανατριχιαστικός και δείχνει την έκταση εκχώρησης της εθνικής κυριαρχίας ΚΑΙ στην Τουρκία. Και μπορεί με την παρέμβαση και των ΗΠΑ η Αγκυρα να σταμάτησε την έξοδο του Piri Reis στο διάστημα μεταξύ 20 και 30 Μαΐου, αλλά αυτό δεν αλλάζει τίποτα.
Δείτε σε ποιες περιοχές προγραμματίζουν έρευνες δυτικά του 25ου Μεσημβρινού: Βόρεια της Λήμνου, νοτιοανατολικά της χερσονήσου του Αθω, δυτικά  και νοτιοανατολικά της Σκιάθου. Επίσης δυτικά της Χίου σε δύο περιοχές, μεταξύ Ικαρίας και Τήνου, νότια της Αστυπάλαιας, συνολικά σε έκι περιοχές στα Δωδεκάνησα και 2ο σε ολόκληρο το Αιγαίο όλες επάνω στην ελληνική υφαλοκρηπίδα!
Και τα "ευχάριστα" δεν σταματούν εδώ: Στις 15 Ιουνίου 2014 και σύμφωνα με την υπ. αριθ. 20/17-05-2014 τουρκική ανακοίνωση, το τουρκικό πλοίο επιστημονικών ερευνών Barbaros Hayreddin Paşa θα διεξάγει έρευνες υδρογονανθράκων στη ελληνική και κυπριακή Α.Ο.Ζ.!
Και μπορεί η κυβέρνηση Ανασταιάδη να απολαμβάνει το "οθωμανικό δίκαιο", το θέμα είναι κατά πόσον η ελληνική κυβέρνηση θα επιτρέψει το ίδιο.
Τελείως συμπτωματικά η ανακοίνωση για τις τουρκικές έρευνες συνέπεσε με την αεροναυτική άσκηση BEYAZ FIRTINA-2014 και την αποβατική άσκηση EFES-2014, στις οποίες συμμετέχουν 53 πολεμικά πλοία, 4 αεροσκάφη θαλάσσιας περιπολίας, 14 ελικόπτερα του πολεμικού ναυτικού, αεροσκάφη της πολεμικής αεροπορίας, οι σχηματισμοί της Στρατιάς Αιγαίου, 17 σκάφη της Διοίκησης Ασφαλείας Ακτών, μονάδες ειδικών δυνάμεων του στρατού ξηράς, της στρατοχωροφύλακής και των Bordo Bereli, καθώς επίσης ένα αεροσκάφος συλλογής πληροφοριών της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών ΜΙΤ.
Τεράστια η ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας της χώρας, αλλά εν πάση περιπτώσει γνωρίζουμε την ποιότητα και την "αγάπη προς την πατρίδα" των πολιτικών μας και σε τελική ανάλυση είμαστε υπεύθυνοι ως πολίτες για την ανάδειξή τους σε κυβερνητικές θέσεις.
Το θέμα είναι όμως πλεόν τόσο μεγάλο και κρίσιμο ιστορικά και γεωστρατηγικά που δεν αφορά μόνο την πολιτική ηγεσία.
Η στρατιωτική ηγεσία έχει ευθύνες.
Δεν μπορούν να ταπεινώνουν την χώρα οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις και να μετατρέπουν τις Κυκλάδες σε "τουρκική λίμνη" και να εκδίδονται ανακοινώσεις του τύπου "Αναχαιτίστηκαν βάσει των διεθνών πρακτικών" ή "Τους παρακολουθούμε με πλοία μας" (ενώ βρίσκονται μέσα στο "σπίτι" μας!).
Φυσικά και οι αξιωματικοί εκτελούν εντολές. Στις δημοκρατίες οι εκλεγμένοι πολιτικοί διατάσσουν και οι στρατιωτικοί εκτελούν.
Αλλά αν διαφωνούν μπορεί και να παραιτηθούν λέει η κοινή λογική. Ή όχι;
Αρα οι Αρχηγοί των Γενικών Επιτελίων συμφωνούν με αυτή την κατάντια της υποτιθέμενης "στρατηγικής αποτροπής";
Τμλημα ειδήσεων defencenet.gr

ΕΑΛΩ Η ΠΟΛΙΣ ... !!!

Γράφει η Θάλεια Χούντα - Η 29η Μαΐου είναι ημέρα μνήμης,ημέρα τιμής και ημέρα σκέψης. Μνήμης για την Βασιλεύουσα, την Πόλη των Πόλεων, το παγκόσμιο στολίδι των τεχνών, των επιστημών και ό,τι άλλου καλού συνέβη στα χίλια χρόνια παρουσίας. Τιμής για τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο, τον Μαρμαρωμένο Βασιλιά του Ελληνισμού, τον Μαχητή που με το αίμα του έδωσε στην παγκόσμια ιστορία ακόμη ένα φωτεινό παράδειγμα ήθους, αρετής και θάρρους. Σκέψης για όλα αυτά που υπήρξαν, για τις αιτίες της πτώσης, για την ιστορική συνέχεια που εγγίζει τις ημέρες μας. 


Ποιος έχει επισκεφθεί την Κωνσταντινούπολη και δεν θα θυμάται για όλη την ζωή του τον αέρα της μεγαλοπρέπειας, της ομορφιάς και της νοσταλγίας. Ποιος Έλληνας στην ψυχή και το φρόνημα δεν άφησε το δάκρυ να κυλήσει στα μάτια του, βλέποντας την Πόλη με τα ζωντανά μνημεία της και τις σκιές των ηρώων να τριγυρνούν παντού και αναπολώντας όλα όσα σημαίνει με την διαχρονική της αξία.
Ό,τι και αν γίνει, όσα χρόνια και αν περάσουν, μέσα στην αγνή Ελληνική καρδιά η Πόλη έχει την δική της τιμητική θέση, την δική της ιστορική αξία και πάνω απ' όλα έχει τον μεγάλο εσωτερικό πόθο για τα μελλούμενα. Από εμάς ποτέ δεν χάθηκε και ποτέ δεν πρόκειται να ξεχαστεί, γιατί ξεχνιέται μόνο ό,τι λησμονιέται.

dialogoi 

1453 !!! Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑΣ !!!

Ο ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ '' Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ 2014 '' ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟ ΘΗΒΑΙΩΝ !!!

Την Κυριακή 1 Ιουνίου 2014  σας προσκαλούμε στην κεντρική πλατεία της πόλης μας όπου θα γίνει  ο τερματισμός του ημιμαραθωνίου αγώνα δρόμου :
          «Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ»
Αθλητές από όλη την Ελλάδα λαμβάνουν μέρος στον ιστορικό αγώνα με σημείο εκκίνησης το τρόπαιο της μάχης των Λεύκτρων και ακλουθώντας την διαδρομή  Λεύκτρα – Καπαρέλλι – Μελισσοχώρι – Λουτούφι - Τάχι θα τερματίσουν στην κεντρική πλατεία της Θήβας
Σας περιμένουν να τους τιμήσετε με την παρουσία σας.

                                 Για τον ΔΟΘ



                                                 Ο Πρόεδρος



                                        Ιωάννης   Β. Παπαδημητρίου




      ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΑΓΩΝΑ:
09:00     Εκκίνηση   τρόπαιο μάχης των Λεύκτρων
10:30     Τερματισμός πρώτων αθλητών                                                    11:30     Απονομή  επάθλων    ( Κεντρική Πλατεία Θήβας )

ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΠΑΤΣΙΟΥΛΑΣ !!!


Νέες τιμές σε 30 τίτλους! 

Κωνσταντίνος Αύγουστος
10,90€
Globus
 
10,90€
Ο καπετάν Παραλής
10,90€
Γητειές
10,00€
Όσα δεν φτάνω τα κάνω παραμύθια
7,00€
Ο Θεόδωρος Πρόδρομος
 
6,00€
Ρώμη

 
10,90€
Το σύνταγμα Δωδεκανησίων Εθελοντών
6,00€
Τα μυστικά του κόσμου
4,00€
Η λίμνη της φωτιάς
10,90€
Αρχαία ελληνικά
2,00€
Οι εκλεκτοί του θανάτου
9,90€
Οι συνταγές της μαμάς
10,90€
Ο Νόθος
 
9,90€
Salvadera
 
10,90€
Ο βίος του Ιησού
8,00€
Μύηση

 
8,00€
Η κατάρα του πρίγκιπα
 
10,90€
Οι Αγίες των Ρομανώφ
 
18,80€
H ιστορία του Shao Lin Gong Fu
4,00€
Γεράπετρος
 
8,00€
Ο Διστιχηζμένος Κομονιστής19,90€
Πριγκίπισσα Αλίκη 
25,00€
Τα Ντουρντουβάκια
19,90€
Κλινική αξιολόγηση 
5,00€
Μυρσίνη
 
10,90€
Το Αθάνατο νερό
4,00€
Στα χρόνια του Άρη
8,00€
Γιατί; Αναφορά στο Μακρονήσι
 
8,00€
Τα παιδιά απ' τον πλανήτη Ιγκάρρετ
7,00€
 Περισσότερες πληροφορίες και δυνατότητα αγοράς στο www.batsioulas.gr

Δείτε περισσότερα για τις εκδόσεις μας κάνοντας κλικ εδώ: www.batsioulas.gr
Διαβάστε περισσότερα νέα μας κάνοντας κλικ εδώ: news.batsioulas.gr

Εκδόσεις - Βιβλιοπωλεία Ν. & Σ. Μπατσιούλας
Αθήνα: Πανόρμου 83, 11524 | τ: 2103315186 | f: 2103315134
Θήβα: Πελοπίδου 5, 32200 | τ: 2262100975 | f: 2262027275
u: www.batsioulas.gr | e: info@batsioulas.gr

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ !!!

Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου
Σαράντα ημέρες μετά την Ανάσταση του Θεανθρώπου η Ορθόδοξη Εκκλησία μας εορτάζει τη Δεσποτική Εορτή της εις ουρανούς Αναλήψεως του Κυρίου.
 Πρόκειται για μια εορτή, που επειδή πέφτει πάντοτε την Πέμπτη ημέρα της εβδομάδας, δηλαδή καθημερινή, δεν έχει ανάλογη της σημασίας της θέση στη συνείδηση του λαού, όπως συμβαίνει με άλλες μεγάλες εορτές, σαν αυτές των Χριστουγέννων, των Θεοφανείων, του Ευαγγελισμού, της Αναστάσεως, κ.α. Ακόμη, ειδικά στην εορτή της Αναλήψεως, απέχει ο μαθητόκοσμος, διότι τέτοιες ημέρες έχουν εισέλθει στην εξεταστική περίοδο, με αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί να αδυνατούν να συνοδέψουν τους μαθητές τους για εκκλησιασμό. Ακόμη εμείς οι μεγαλύτεροι, ασκούμενοι καθημερινά με τις βιωτικές μας μέριμνες, ακούμε και μαθαίνουμε για την εορτή αυτή πολλά χρόνια αργότερα, ίσως και δεκαετίες μετά από τα σχολικά μας χρόνια, χωρίς να έχουμε βιώσει λατρευτικά αυτή τη μεγάλη εορτή και πανήγυρη.
Η Ανάληψη ακολουθεί την Ανάσταση. Είναι αμέσως μετά το διάστημα των σαράντα ημερών, που ο Κύριος εμφανιζόταν συχνά στους μαθητές του. Στο διάστημα αυτό ο Κυριος, με τις συνεχείς εμφανίσεις του αλλά και εξαφανίσεις του, πρώτον αποδεικνύει το γεγονός της Αναστάσεως Του και δεύτερον γυμνάζει πνευματικά τους μαθητές Του. Πρέπει με λίγα λόγια οι μαθητές του Κυρίου και μέλλοντικοί Απόστολοι να χειραφετηθούν από τη συνεχή σωματική αίσθηση και αντίληψη του Χριστού. Τους προετοιμάζει, με λίγα λόγια, να Τον επιζητούν με τους πνευματικούς τους οφθαλμούς στο επόμενο διάστημα της δικής τους αποστολής προς τα έθνη. Έτσι η ένσαρκος παρουσία του Κυρίου στη γη που άρχισε με τη γέννησή Του εδώ σταματά.
Όμως, ο ένσαρκος Κύριος θα ξαναφανεί. Τότε: “και τότε φανήσεται τὸ σημείον του υιου του ανθρώπου εν τω ουρανώ, και τότε κόψονται πάσαι αι φυλαὶ της γης και οψονται τον υιὸν του ανθρώπου ερχόμενον επὶ των νεφελων του ουρανού μετὰ δυνάμεως και δόξης πολλής.” (Ματθ. κδ΄30) Μέχρι τότε οι πιστοί ανά τους αιώνες μαθαίνουμε να ζούμε με τη διαρκή και αόρατη παρουσία Του, όπως και ο ίδιος το τόνισε: “και ιδοὺ εγὼ μεθ' υμών ειμι πάσας τας ημέρας έως της συντελείας του αιώνος. Αμήν.” (Μτθ. κη΄20). Βεβαίως η σωματική παρουσία του Κυρίου δεν εξέλειπε εντελώς. Η σωματική Του παρουσία που ακόμη υπάρχει και θα υπάρχει έως της συντελείας του κόσμου είναι στο ιερό μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας. Στον άρτο και τον οίνο, που στα “σα εκ των σων” μεταβάλλονται σε σώμα και αίμα Κυρίου. Έτσι ο πιστός μπορεί να δεχθεί τον Κύριο μέσα του και Εκείνος να εισέλθει μέχρι και το τελευταίο του κύτταρο, να εισδύσει στην ουσία της ύπαρξής του, και εντέλει ο δεχόμενος τον Κύριον να θεωθεί.
Ανελήφθη, λοιπόν, στους ουρανούς ο Θεάνθρωπος Λυτρωτής μας. Σύμφωνα με το Ευαγγέλιο του Λουκά, ο Κύριος οδήγησε τους μαθητές Του προς το δρόμο της Βηθανίας και το όρος των Ελαιών. Εκεί, αφού σήκωσε τα χέρια Του, τους ευλόγησε: “Εξήγαγε δε αυτοὺς έξω έως εις Βηθανίαν, και επάρας τὰς χειρας αυτού ευλόγησεν αυτούς.” (Λούκ. κδ΄50) Έτσι, ευλογώντας τους, χωρίστηκε απ' αυτούς και εφέρετο προς τον ουρανό, μέχρι που χάθηκε απ' τα μάτια τους. “και εγένετο εν τω ευλογειν αυτὸν αυτοὺς διέστη απ' αυτών και ανεφέρετο εις τον ουρανόν. και αυτοὶ προσκυνήσαντες αυτὸν υπέστρεψαν εις Ιερουσαλὴμ μετὰ χαράς μεγάλης” (Λούκ. κδ΄51-51). Αλλά πώς ανελήφθη; Και με την ανθρώπινη Του φύση. Έτσι την ανθρώπινή Του φύση, την ενωμένη με τη Θεία Του υπόσταση, που την ένωσε αχωρίστως, ατρέπτως, ασυγχύτως και αδιαιαρέτως, σύμφωνα με τη διδασκαλία της Δ΄Οικουμενικής Συνόδου, την πήρε και την τοποθέτησε πάνω από Αγγέλους και Αρχαγγέλους, ψηλότερα από Χερουβίμ και Σεραφίμ, δίπλα στο θρόνο του Θεού Πατέρα. Με απλά λόγια ο Κύριος Θέωσε και την ανθρώπινη φύση Του, δίνοντας μας μια ιδέα για το πώς θα είναι τα σώματα των αναστημένων πιστών κατά την Δευτέρα του Κυρίου Παρουσία.
Ακόμη, αξίζει να τονιστεί πως η Ανάληψη, αυτή καθ' αυτή, οδηγεί στην Πεντηκοστή, τη γενέθλια ημέρα της Εκκλησίας μας. Κι αυτό διότι ο Κύριος είχε υποσχεθεί,πριν την Ανάληψη Του, ότι θα τους έστελνε το Άγιο Πνεύμα. Πράγμα που τελικά έγινε δέκα ημέρες αργότερα. “Ο Κύριος Ιησού Χριστός ανήλθε στους ουρανούς, αλλά δεν εγκατέλειψε το ανθρώπινο γένος, για το οποίο έχυσε το τίμιο Αίμα Του. Μπορεί να κάθισε στα δεξιά του Θεού (Μάρκ. ιστ΄ 19), στους ένδοξους ουρανούς, όμως η παρουσία Του εκτείνεται ως τη γη και ως τα έσχατα της δημιουργίας. Άφησε στη γη την Εκκλησία Του, η οποία είναι το ίδιο το αναστημένο, αφθαρτοποιημένο και θεωμένο σώμα Του, για να είναι το μέσον της σωτηρίας όλων των ανθρώπινων προσώπων, που θέλουν να σωθούν. Νοητή ψυχή του σώματός Του είναι ο Παράκλητος, το Πνεύμα της Αληθείας (Ιωάν. ιε΄26), ο οποίος επεδήμησε (ήρθε και εγκαταστάθηκε) κατά την ημέρα της Πεντηκοστής σε αυτό, για να παραμείνει εως τη συντέλεια του κόσμου. Η σωτηρία των πιστών συντελείται με την οργανική συσσωμάτωση των πιστών στο θεανδρικό Σώμα του Κυρίου.” (Π. Ευδοκίμωφ).
Κατά το γεγονός της Αναλήψεως, πραγματοποιήθηκε στην πράξη η συμφιλίωση του Θεού με το ανθρώπινο γένος. Διαλύθηκε η παλιά έχθρα, τελείωσε ο μακροχρόνιος πόλεμος. Κι αυτό συνέβαινε πριν απ' αυτό το γεγονός, όχι επειδή μισούσε ο Θεός τον άνθρωπο, αλλά επειδή ο άνθρωπος επιδείκνυε αδιαφορία και αχαριστία. Και τώρα, η αλλαγή δεν έγινε εξαιτίας των δικών μας κατορθωμάτων ή επειδή αλλάξαμε στάση και συμπεριφορά, αλλά λόγω της απροσμέτρητης αγάπης και του ενδιαφέροντος του Θεού.
Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος προσθέτει: “Τώρα στην Ανάληψη, εμείς που δεν ήμασταν άξιοι να κατοικούμε στον παράδεισο, (...) εμείς τώρα οι ανάξιοι ανεβαίνουμε στον ουρανό. Τα χερουβίμ, παλαιά, φυλάγανε τον παράδεισο για να μην μπούμε ξανά και τώρα εμείς τα υπερβαίνουμε. Η ανθρώπινη φύση, στο πρόσωπο του Χριστού, έτυχε τιμής που δεν έτυχε η φύση των αγγέλων. Ο Θεός έγινε άνθρωπος. Δεν έγινε άγγελος. Ενώθηκε μόνο με την ανθρώπινη φύση. Και οι άγγελοι δεν ζηλεύουν, αντίθετα χαίρονται, διότι χαρά των αγγέλων είναι η προκοπή μας και πόνος τους η εξαθλίωσή μας.”
Για την αλλαγή αυτή οφείλουμε ευγνωμοσύνη στον Χριστό. Αυτός έγινε μεσίτης. Ούτε άγγελος, ούτε άνθρωπος, αλλά αυτός ο ίδιος. Ο Θεός ήταν οργισμένος με μας και εμείς τον μισούσαμε. Και μας συμφιλίωσε ο Υιός Του. Πώς μας συμφιλίωσε;
Δεχόμενος την τιμωρία που έπρεπε να επιβάλει σε μας. «Εξηγόρασεν εκ της κατάρας του νόμου γενόμενος υπέρ ημών κατάρα» (Γαλ. γ΄ 13). Δέχτηκε την τιμωρία του ουρανού, δέχτηκε και τις προσβολές των ανθρώπων. «Οι ονειδισμοί των ονειδιζόντων σε επέπεσον επ’ εμέ» (Ψαλμ. ξη΄10) (…) Πολλές φορές μιλούμε για τη μεσιτεία της Παναγίας και των αγίων και ξεχνούμε ότι μεσίτης πάνω απ’ όλους τους αγίους είναι ο ίδιος Χριστός. Αυτός ως άνθρωπος συνεχώς μεσιτεύει για μας τους ελεεινούς αδελφούς Του. Όπως ακριβώς παίρνουμε κάτι από τη σοδειά μας και το προσφέρουμε στο Θεό για να τον ευχαριστήσουμε και να ευλογήσει όλη τη σοδειά μας, έτσι ακριβώς και ο Χριστός την ανθρώπινη φύση, που προσέλαβε στη μήτρα της Αειπαρθένου Μαρίας την κάνει προσφορά στον Θεό, για να ευλογηθεί ΌΛΟ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ. Ακόμη προσθέτει ο ίδιος Πατέρας: “Ενώ πλαστήκαμε από τον Θεό κατ’ εικόνα και ομοίωσή Του, ο άνθρωπος δεν πρόσεξε και ωμοιώθη τοις κτήνεσι. Το να γίνει, δε, κάποιος σαν τα ζώα είναι σαν να έγινε χειρότερος από αυτά.
Το να σέρνεται ένα φίδι είναι φυσικό, το να σέρνεται, όμως, ένας αετός είναι η εσχάτη κατάπτωση … Μερικές φορές, ο άνθρωπος γίνεται χειρότερος των ζώων. Έτσι ο Ησαΐας λέγει, έγνω βους τον κτησάμενον, και όνος την φάτνη του κυρίου αυτού Ισραήλ, δε, εμέ ουκ έγνω (Ησαΐας α΄ 3) … Για να μας συνετίσει ο Κύριός μας, βάζει διδασκάλους τα έντομα. Πορεύθητι προς τον μύρμηγκα, και ζήλωσον τας οδούς αυτού (Παροιμ. στ΄6) (…) Εμείς οι κατώτεροι των ζώων, τα παιδιά του διαβόλου, με την Ανάληψη του Χριστού γίναμε ανώτεροι και από τους αγγέλους.” (Χρυσοστόμου, Ι.,Εις την Ανάληψιν του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, Ε.Π.Ε., 36)
Ανελήφθης εν δόξη, Χριστό ο Θεός ημών,
χαροποιήσας τους Μαθητάς,
τη επαγγελία του Αγίου Πνεύματος,
βεβαιωθέντων αυτών διά της ευλογίας,
ότι Συ ει ο Υιός του Θεού,


ο Λυτρωτής του κόσμου.